سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۸ - 26 June 2019
در نشست نماینده اورامانات با خبرنگاران مطرح شد؛
نادری گفت: از دولت تقاضا داریم جانانه وارد عمل شود و دست دلالان و سودجویان را کوتاه کند تا مردم عدالت را به معنای واقعی احساس کنند.
آیت ماندگار- روز سه‌شنبه چهارم تیر، شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در بین خبرنگاران گفت: ماه‌هاست که کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفته و دشمنان نظام تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا وضعیت اقتصادی و سیاسی ایران را مختل کنند.

وی در ادامه افزود: ما برای عبور از این شرایط نامناسب اقتصادی و تحقق شعار که توسط مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» نام‌گذاری شده باید وحدت داشته باشیم و تقاضا داریم که دولت هم جانانه وارد عمل شود و دست دلالان و سودجویان را کوتاه کند تا مردم عدالت را به معنای واقعی احساس کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: امروز انتظار مردم از نمایندگان مجلس بالاست اما باید توجه داشت که وظیفه نماینده مجلس، قانون‌گذاری و نظارت است و دولت مجری قانون است. البته این موضوع به معنای شانه خالی کردن نمایندگان نیست زیرا نمایندگان همواره در بین مردم حوزه انتخابیه خود حضور دارند و کاملاً از وضعیت زندگی عموم آن‌ها باخبر هستند. ما خود را جدا از مردم نمی‌دانیم و ان‌شاالله تلاش خواهیم کرد تا حد توان خود رضایت مردم را کسب کنیم.

در حاشیه این برنامه خانم دکتر شجاع، مدیر موسسه هستی بانان ایرانیان که موضوع دفاع از حقوق حیوانات را دنبال می‌کنند، گفت: سال‌هاست که شاهد برخورد نامناسب با حیوانات هستیم و متاسفانه گاهی فیلم و تصاویری از آزار و حتی کشتن برخی حیوانات منتشر می‌شود که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

شجاع اظهار داشت: ما از نمایندگان می‌خواهیم که هرچه زودتر لایحه حمایت از حقوق حیوانات را به تصویب برسانند زیرا اگر این اتفاق بیافتد بسیاری از مشکلات پیرامون این موضوع حل خواهد شد. همچنین از خبرنگاران می‌خواهیم که به کمک ما بیایند تا بتوانیم صدای خود را بهتر از هر زمانی به گوش مردم و مسئولان برسانیم.

در پایان جلسه دکتر خسروی یکی از کارآفرینان موفق کشور گفت: هرچند شرایط اقتصادی کشور مساعد نیست اما ما به کمک دوستان خود توانسته‌ایم که در همین اوضاع و احوال در دو شهرستان کرمانشاه و اسلام‌آباد 300 شغل در حوزه آموزش، آموزش عالی و خودرو ایجاد کنیم و مطمئن هستیم اگر رانت از بین برود فضای اشتغال‌زایی در کشور رونق بیشتری هم به خود خواهد گرفت.

گفتنی است این نشست روز چهارم تیر در رستوران زعفران واقع در شیان برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها