سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - 25 September 2016
مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
ایران در آستانه برگزاری سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقطه حساسی قرار گرفته است. امروز مدیریت نظام جمهوری اسلامی بر ما لازم و واجب می‌گرداند که هر چه سریع‌تر در دو جبهه خارجی و داخلی اقدام به آشتی بین‌المللی و آشتی ملی بنماییم.

جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست که اقتدار، عزت، استقلال و آزادی در نظام جمهوری اسلامی در مدیریت عاقلانه و عالمانه نهفته است و هر اقدام دیگر چه احساسی و چه عوام فریبانه راه به‌جایی نمی‌برد و دوباره ایران را خدای‌ نکرده به ورطه بحران می‌کشاند.

عقل سلیم و علم توأم با حلم، حکم می‌کند که دولتمردان برای برقراری آشتی ملی و جلب رضایتمندی عمومی از تمام توان خود در جهت اعاده حقوق مادی و معنوی شهروندان استفاده نموده و نسبت به حقوق و آزادی‌های مصرح در قانون اساسی فضای لازم را برای ملت بزرگ ایران در آستانه دو انتخابات‌ آینده فراهم آورند و نیز اندیشه و خرد جمعی حکم می‌کند که پس از گذار از توافق و اجرایی شدن برجام با نظرات کاملاً کارشناسی و علمی و نه احساسی و عوامانه با دنیا و همسایگان خودمان برخورد کنیم و برای تأمین و حفظ منافع ملی ایران در چهار زمینه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با دنیا و به‌ویژه کشورهای همسایه و منطقه تعامل و دوستی نموده و در فضای صلح و آرامش به جبران خسارت‌های گذشته پرداخته و سود و منافع ملی ایران را در مقیاس جهانی ارتقا بخشیم.

امروز هر انسان وطن‌پرست و ایرانی چه مسلمان و چه پیرو ادیان دیگر، چه ساکن ایران و چه در هرکجای دنیا دلش برای صلح، آزادی، عدالت، آرامش، رفاه و دوستی در داخل ایران و در سطح جهان می‌تپد و همه مردم خواهان مدیریت خرد جمعی بر مبنای قانون اساسی که خون‌بهای شهیدانمان است هستند.

خداوندا در آستانه روزهای پربرکت پیروزی انقلاب و یوم ا... ۲۲ بهمن، آشتی ملی و آشتی بین‌المللی را به ملت شریف و بزرگ ایران اهدا فرما– آمین.

شماره 10 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها