سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 30 July 2019
آرامی گفت: به نظر من، دولت و مجلس تا امروز نتوانستند به درستی به وضعیت معیشتی مردم که در صدر اولویت جامعه قرار گرفته، پاسخ دهند.


آیت ماندگار- منصور آرامی، نماینده سابق بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «میهن امروز» گفت: باید بپذیریم که اکنون مهمترین موضوع کشور، بهبود اوضاع اقتصاد و معیشت مردم است. در حال حاضر هم دولت و هم مجلس باید پاسخگوی وضعیت کنونی کشور مخصوصاً در حوزه اقتصاد باشند.

وی افزود: به نظر من، دولت و مجلس تا امروز نتوانستند به درستی به وضعیت معیشتی مردم که در صدر اولویت جامعه قرار گرفته، پاسخ دهند. یعنی در این بُعد، هم در بخش نظارتی و هم در بخش اجرایی، شاهد عملکردی که رضایت مردم را حاصل کند، نبودیم.

آرامی تصریح کرد: مردم خواهان رفع مشکلات اساسی کشور هستند و می‌خواهند مدیرانی در راس کار قرار بگیرند که برای عبور کشور از این شرایط بحرانی، برنامه داشته باشند. خدا را شکر در کشوری زندگی می‌کنیم که صاحب دموکراسی هستیم و با رای مستقیم مردم و در کمال آرامش و امنیت، انتخابات‌ها برگزار و فرد یا افراد انتخاب می‌شوند. از این‌رو تا دوم اسفند امسال و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی نمانده و ان‌شاالله با مشارکت حداکثری مردم افرادی انتخاب شوند تا بتوانند تا حد قابل ملاحظه‌ای فضای اقتصادی کشور را تغییر دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم ۸۰ درصد نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم جایی نخواهند داشت و شاهد تحولات زیادی در ترکیب مجلس آینده خواهیم بود.

منبع: میهن امروز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها