سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - 29 August 2019
امامی گفت: مطمئناً دولت شیوه و سیاست‌های بازار تایر را تغییر خواهد داد و طی برگزاری جلسات منظم ستاد تحریم در وزارت صمت با پشتیبانی مقامات مسئول و تصمیم‌گیر نظارت بر ثبت سفارش‌ها را بیش از پیش مدیریت خواهیم کرد.

آیت ماندگار- روز گذشته، هتل اسپیناس پذیرای همایش گروه گسترش تجارت تایر (واردکننده تایرهای سواری، اتوبوسی و کامیونی، راه‌سازی و معدنی وست لیک و گودیر) بود. در این مراسم نمایندگی‌های فروش تایرهای وست لیک و گودیر در سراسر ایران، پیشکسوتان حوزه تایر و رییس گروه زیرساخت تجاری اداره کل خدمات بازرگانی وزارت صمت حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مهندس فریبرز امیری مدیرعامل گروه گسترش تجارت تایر با اشاره به سابقه، عملکرد و خط مشی این گروه تجاری گفت: علیرغم وضعیت نامناسب اقتصادی که به تبع تحریم‌ها بر کشور تحمیل شده است، شرکت با تلاش و دقت فراوان موضوع فنی این تایرها را رصد کرده تا رضایت حداکثری برای مشتریان بوجود آید.

وی افزود: کیفیت، صداقت و مشتری‌مداری رسالت و خط و مشی اصلی گروه گسترش تجارت تایر است زیرا معتقدیم اگر به این شعار به‌طور واقعی توجه شود، ارتباط فروش با مشتریان حفظ و پایدار خواهد ماند.

امیری تصریح کرد: شرکت در این سال‌ها ارتباط خوبی را برندهای فعال در حوزه تایر داشته و در همین راستا هزینه‌های زیادی صورت گرفته تا بتوانیم به اطلاعات دقیق و شفافی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه مطالبی را در خصوص گرفتن سهم بیشتر از بازار و مقابله با مشکلات و چالش‌های پیشرو ارائه داد.

پس از صحبت‌های مهندس امیری نوبت به پژمان سندیانی مدیر فنی و مهندسی شرکت رسید. وی به ارائه مباحث فنی پرداخت و در ادامه توضیحاتی را در خصوص «کارت‌های گارانتی» که برای کلیه محصولات صادر می‌شود و «باشگاه مشتریان» عنوان کرد.

سندیانی اظهار داشت: شرکت در تمام دوران فعالیت خود مسائل فنی و استانداردها را پیگیری کرده و این دقت نظر و اطلاع‌رسانی به نمایندگان فروش به‌صورت دائمی ادامه خواهد داشت.

سیدمحمدعلی امامی، رییس گروه زیرساخت تجاری اداره کل خدمات بازرگانی وزارت صمت آخرین سخنران این برنامه بود. وی گفت: در ماه‌های اخیر هزینه‌های زیادی به دولت متحمل شده تا بازار شرایط عادی و آرامی را سپری کند.

امامی تصریح کرد: دولت باید تنها از نماینده‌ها و بازرگانان رسمی حمایت کند زیرا این تنها راه ثبات و آرامش در بازار خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً دولت شیوه و سیاست‌های بازار تایر را تغییر خواهد داد و طی برگزاری جلسات منظم ستاد تحریم در وزارت صمت با پشتیبانی مقامات مسئول و تصمیم‌گیر نظارت بر ثبت سفارش‌ها را بیش از پیش مدیریت خواهیم کرد.

در پایان این همایش از نمایندگان فروش گروه گسترش تجارت تایر تقدیر به عمل آمد.

منبع: اقتصاد24

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها