سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۱ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 23 September 2019
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجمع عمومی بانک رفاه گفت: بحمدالله بانک رفاه کارگران با توجه به تمامی مسائل، مشکلات و چالش‌های موجود طی سال مالی 1397 عملکرد مطلوبی داشته است.
آیت ماندگار- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر شریعتمداری با ابراز خرسندی از موافقت هیأت دولت و مساعدت وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر خروج بانک رفاه از قوانین و مقررات نوع سهامداری خاص، گفت: خوشبختانه هیأت وزیران محترم در دولت لایحه‌ای را به تصویب رسانده‌اند که بانک رفاه با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد تمام سهام آن تحت نظارت سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برخی از چالش‌های موجود اقتصادی از جمله تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی خاطرنشان ساخت: با عنایت به شرایط پیش آمده لازم است نظام بانکی و بانک رفاه بیش از گذشته وارد عرصه فعالیت‌های اقتصادی شوند و به رفع موانع تولید کمک نمایند. 
دکتر شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح اینکه مفتخریم که بانک رفاه متعلق به جامعه زحمتکش و معزز کارگری است افزود: در تمامی سطوح باید به گونه‌ای رفتار کنیم که رضایت این عزیزان به نحو مطلوب جلب شود. در صورت فراهم نمودن رفاه کارگران و آسایش این افراد، اقتصادی توسعه یافته و پویا خواهیم داشت.کارگران مشتریانی بسیار خوش حساب هستند و بانک با ارائه خدمات نوآورانه به آنها می‌تواند منشأ اثر باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها