سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 07 November 2019
یکی از نمایندگان مجلس به اخباری که گفته می‌شود برای روح الله زم در زندان اتفاقی افتاده، واکنش نشان داد.
آیت ماندگار- حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه پرونده زم، سرکرده کانال آمد نیوز، با امنیت کشور در ارتباط است، از ارائه اطلاعات بیشتر در این پرونده اجتناب کرد و گفت: باید موضوع آمدنیوز و پرونده روح‌الله زم فعلاً مدیریت شود، چون با امنیت کشور در ارتباط است و نباید اطلاعات آن منتشر شود.

او ادامه داد: دشمن در کشور شبکه جاسوسی راه انداخته است و زم بازیگر آن بود و نباید در حال حاضر به آن پرداخت. باید ابتدا تمامی ابعاد پرونده زم نمایان شود و بعد از آن اطلاع‌رسانی کنیم.

این نماینده اصولگرای مجلس در پاسخ این پرسش که چه کسانی از نهاد‌های مختلف با کانال آمدنیوز در ارتباط بودند گفت: نباید درباره این موضوع صحبت شود.

کانال‌های مشابه آمدنیوز رصد می‌شوند

حاجی دلیگانی در مورد اهداف کانال‌های مشابه آمدنیوز گفت: قطعاً این کانال‌ها هم رصد می‌شود و در زمان مناسبی با آن‌ها برخورد خواهد شد. طراحی اصلی کانال آمدنیوز را سرویس‌های فرانسه، انگلیس و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی عربستان انجام دادند. البته افرادی از داخل هم بودند، اما در حال حاضر سرویس‌های خارجی مهم است.

در گزارش، موضوعی مبنی بر رخ دادن اتفاقی برای زم در زندان اعلام نشد

او درباره اخبار مبنی بر وقوع حادثه برای زم در زندان گفت: در گزارشی که ارائه شد خبری مبنی بر اینکه برای روح‌الله زم در زندان اتفاقی افتاده باشد اعلام نشد.

به گزارش رویداد۲۴ برخی کانال‌های تلگرامی در روزهای گذشته این خبر را منتشر کردند که روح الله زم در زندان خودکشی کرده و برخی دیگر نوشتند او به سرنوشت سعید امامی دچار شده است. اما حاجی دلیگانی تمام این اخبار را تکذیب کرده است.

منبع: رویداد۲۴
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها