سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - 11 November 2019
جعفرزاده‌ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با «آیت ماندگار»:
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی

آیت ماندگار- غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در خصوص عدالت صنعتی به «آیت ماندگار» گفت: متاسفانه با قدرت چانه‌زنی که برخی افراد دارند، هیچ‌گاه به معنای واقعی شاهد برقراری عدالت صنعتی نبوده‌ایم.

وی افزود: با نگاهی به روند کاری دولت‌ها می‌بینیم که همیشه چه کم و چه زیاد، افرادی به‌دنبال استفاده از رانت بودند. اکنون بنده به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس از آقای رحمانی، وزیر زحمت‌کش صمت می‌خواهم که یک گزارش مبسوطی را به جامعه ارائه دهند و بگویند طبق آمایشی که انجام دادند چقدر عدالت صنعتی به منصه ظهور رسیده است.

نماینده رشت در ادامه عنوان کرد: یکی از سوالات و انتقادات من به وزرای گذشته صمت این است که چرا سایت‌های خودروسازی در کشور این‌قدر پراکنده است؟ به‌نظر من، همین پراکندگی باعث شده که قیمت تمام‌شده خودرو بسیار بالا باشد و این یک بی‌عدالتی محض است.

نایب رییس فراکسیون مستقلین اظهار داشت: بسیاری از استان‌های کشور دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند، اما به‌خاطر عدم‌حمایت مسئولان مظلوم واقع شدند و می‌بینیم که صنایعی که می‌توانستند در برخی نقاط کشور جریان‌ساز باشند، بدون تحرک باقی مانده‌اند.

جعفرزاده افزود: وزرات صمت باید اعلام کند که بناست سال 1400 در بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی در چه نقطه‌ای قرار بگیریم. اگر این برنامه و هدف‌گذاری‌ها اعلام شود، آن‌گاه مردم خیلی راحت می‌توانند به‌عنوان قاضی، روند کار را رصد کنند.

وی یادآور شد: برقراری عدالت صنعتی آرزوی همه است، ولی باید تقویم زمانی آن در اختیار سرمایه‌گذاران و مردم قرار بگیرد تا در یک دوره زمانی بتوان ضعف و قوت برنامه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

شماره ۸۶ دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها