سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - 16 November 2019
اوضاع برای نساجی بحرانی تر از آن چیزی است که هواداران این تیم فکرش را بکنند. اختلاف شدید مالک با مدیرعامل و غیبت ادامه دار مهاجری در تمرینات به علت بیماری.
آیت ماندگار- اوضاع برای نساجی خطرناک تر از قبل پیگیری می‌شود. این تیم دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان استقلال است و حالا 4 روزی می‌شود که تمرینات آن‌ها تعطیل شده و اختلاف بین مالک و مدیرعامل باشگاه چراغ قرمزها را برای تنها نماینده مازندران در لیگ برتر روشن کرده است.

اما ماجرای بحران‌های اخیر از چه قرار است؟ پس از پرس و جوی دقیقی که انجام دادیم حواشی اخیر پس از رفتن رضا مهاجری به بیمارستان آغاز شده است. سرمربی این تیم به دلیل بیماری ریوی در بیمارستان بستری شده و با تصمیم علیرضا اسدی و دهقانی تمرینات تیم تعطیل شد. از ابتدا ماجرا قرار بر این بود که تعطیلات یک روز تعطیل شود و بعد از آن با برنامه دستیاران مهاجری آغاز شود. اما حالا تعطیلی به 4 روز کشیده شده، در حالی که هیچ دلیل موجهی ندارد. اصلی ترین دلیل این تعطیلی از سوی مدیریت باشگاه مشکلات مالی مطرح شده؛ در حالی که با مساعدت رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر تا به اینجا 20 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

از طرفی زمین تمرین و هتل مناسبی در غرب تهران در اختیار اعضای تیم و بازیکنان قرار دارد و از این لحاظ هم مشکلی نساجی را تهدید نمی‌کند. چندی قبل سرپرست نساجی مدعی شده بود که تمرینات به علت پرداخت نشدن طلب اعضای تدارکات، کادر پزشکی و دو بازیکن این تیم تعطیل شده است. اما در این بین مالک نساجی مدعی شده که مبلغ 600 میلیون تومان برای هزینه های جاری در حساب باشگاه موجود بوده و باید از این طریق بسیاری از خرج‌ها پرداخت می‌شده است.

اما حالا جنگ بین صنیعی فر و اسدی به بالاترین حد خود رسیده است. گویا تیم مدیریتی فعلی به دنبال این است که با رضا مهاجری به علت بیماری و کسب نتایج نامطلوب در هفته‌های اخیر قطع همکاری کند. مسئله ای که برخلاف میل صنیعی فر و حدادیان است. طبق اخبار رسیده از منبع موثق علیرضا اسدی هنوز قراردادی با نساجی منعقد نکرده به همین دلیل مالک باشگاه پس از دریافت پیام استعفا، موافقت رسمی خود را اعلام کرده تا پیش از این ضربه به تیم قبل از بازی حساس با استقلال وارد نشود.

امروز نیز بعد از سه روز تعطیلی با دستور صنیعی فر و حدادیان قرار بود که تمرینات نساجی از سر گرفته شود که باز هم این اتفاق رخ نداد. حالا قرار است فردا جلسه فوق العاده در مورد شرایط تیم با حضور دو مالک و مدیریت باشگاه تشکیل شود تا هر چه زودتر چراغ قرمز در اردوگاه سرخ‌های مازنی خاموش شده و آن‌ها برای جدال مهم با استقلال آماده شوند.

منبع: ورزش سه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها