سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - 21 November 2019
روح‌ا... حضرت‌پور در گفت‌وگو با «آیت ماندگار»:
روح‌ا... حضرت‌پور

آیت ماندگار- روح‌ا... حضرت‌پور، نماینده ارومیه در گفت‌وگو با «آیت ماندگار» گفت: در ابتدا جا دارد از همه دولتمردان تشکر کنم که علیرغم فشارهای بین‌المللی در تلاشند که بهترین مسیر را برای اداره کشور انتخاب کنند، هرچند باید توجه داشته باشند که اوضاع و احوال اقتصادی مردم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند و همین یک دلیل کافیست تا مدیران ارشد کشور بیش از پیش به تحرکات خود سرعت بخشند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌‌آموزان و دانشجویان ضمن تمجید از رویکرد وزیر صمت در پیگیری واحدهای صنعتی در آستانه تعطیلی از سایر مسئولان نیز خواستند که رویکرد آقای رحمانی را پیگیری کنند. من هم معتقدم که تنها متولی تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست، بلکه دستگاه‌های دیگر هم در این زمینه وظایفی دارند که باید به نحو احسن انجام دهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اکثر تولیدکنندگان از سیستم بانکی کشور گله دارند و می‌گویند این سیستم حامی رونق تولید نیست. چطور می‌شود با این وام‌های پربهره از کالای ساخت داخل حمایت کرد؟ تولیدکنندگان باید روی افزایش تولید و کیفیت محصول خود تمرکز داشته بانشد و این موضوع زمانی عملیاتی می‌شود که وزارت اقتصاد و سیستم بانکی کشور با این سرمایه‌گذاران تعامل و همکاری داشته باشند.

وی در پایان گفت: در حوزه انتخابیه بنده، ضعف‌های زیادی در بخش‌های صنعت و معدن وجود دارد که البته فقط به این دوره و یا دوره قبل برنمی‌گردد و به نوعی ریشه در دهه‌های گذشته دارد. هرچند وزیر صمت گام‌های مثبتی را در جهت عدالت صنعتی برداشته، اما ضرورت دارد که در ابتدا ظرفیت‌های صنعتی و معدنی هر استان شناسایی و سپس برای آن برنامه‌ریزی شود. تا زمانی که ظرفیتی به‌درستی شناسایی نشود نمی‌توان برای بهبود آن و ایجاد اشتغال، نسخه‌ای شفابخش نوشت.

شماره ۸۶ دوهفته نامه آیت ماندگار
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها