سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - 02 December 2019
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، علاوه بر اهدای یک دستگاه آمبولانس، مبلغ سه میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی اراک اهدا کرد.
آیت ماندگار- به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در مراسم اهدا یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی اراک که با حضور رئیس، معاونان و تعدادی از پرسنل دانشگاه و مدیریت شعب بانک در استان برگزار شد، صید احمدی مدیر شعب استان اظهار داشت: بانک رفاه با ارائه خدمات مطلوب به جامعه سلامت، خود را به منزله بانک سلامت محور معرفی و از همکاری و تعامل با این مجموعه و خدمت به جامعه سلامت خرسند است.
 
وی در ادامه با اشاره به اقدامات بانک رفاه در حوزه سلامت، ابراز امیدواری کرد که این رابطه یک ارتباط پایدار باشد و دو مجموعه بیش از گذشته با یکدیگر همکاری داشته باشند.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن قدردانی از حمایت های بانک رفاه عنوان کرد: تعامل بین دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و بانک رفاه کارگران تعاملی سازنده و تنگاتنگ است که طی چندین سال ایجاد شده و بانک رفاه همواره در ارائه خدمات بانکی به جامعه پزشکی پیشگام بوده و عملکرد مطلوبی را ارائه کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در سالجاری شاهد ارائه خدمات اجتماعی در حوزه سلامت و خدمات عام المنفعه بانک رفاه از جمله اهدا یک دستگاه آمبولانس و نیز تخصیص مبلغ سه میلیارد ریال به منظور خرید تجهیزات بیمارستانی بیمارستان ولیعصر( عج ) به دانشگاه علوم پزشکی اراک هستیم که این عمل قابل تقدیر و تشکر است.
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها