سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۸ - 29 December 2019
زیبا کلام:
صادق زیباکلام گفت‌: مواجهه با اخبار تلخ آنچنان برایم باورنکردنی بود که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم این بار هم در انتخابات شرکت کنم و برای نامزد‌های اصلاح‌طلب به فعالیت بپردازم دیدم نمی‌توانم.

آیت ماندگار- صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب می‌گوید: در بین اصلاح‌طلبان هیچ‌کس به اندازه من رأی را لازم نمی‌داند و کمتر کسی به اندازه صادق زیباکلام اصرار می‌کند که برای خروج از بحران‌های سیاسی، اقصادی و... راهی جز توجه نشان دادن به صندوق رأی نداریم.

به نوعی فلج فکری دچار شده‌ام

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: وقتی اینترنت بعد از یک هفته وصل شد، مواجهه با اخبار تلخ آنچنان برایم باورنکردنی بود که هر چقدر با خودم کلنجار رفتم این بار هم در انتخابات شرکت کنم و برای نامزد‌های اصلاح‌طلب به فعالیت بپردازم دیدم نمی‌توانم. در حقیقت به نوعی فلج فکری دچار شده‌ام.

مجلس یازدهم از آنِ اصولگرایان تندرو، جبهه پایداری و اطرافیان احمدی‌نژاد خواهد بود

او افزود: بعضی‌ها ایراد می‌گیرند که با رأی ندادن به تشکیل مجلسی ضعیف کمک می‌کنیم. ما هر کاری بکنیم مجلس یازدهم از آنِ اصولگرایان تندرو، اعضای جبهه پایداری و اطرافیان احمدی‌نژاد خواهد بود. در واقع اصلاح‌طلبان حتی در تشکیل چیزی شبیه فراکسیون امید هم موفق نخواهند شد. همچنین شورای نگهبان رد صلاحیت‌های گسترده‌ای خواهد داشت. به همین خاطر مصرانه بر سر تصمیم رأی ندادن می‌مانم و قطعاً رأی نمی‌دهم. با این حال هنوز هم معتقدم با رأی دادن می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.

صادق زیباکلام در پایان گفت‌: تصمیم به رأی ندادن تصمیمی سخت بود، اما نمی‌شود هر کاری انجام شود و ما برای اینکه مثلاً فلان گروه در انتخابات رأی نیاورد سرمان را پایین بیندازیم و رأی بدهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها