سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۸ - 03 January 2020
کوسه‌غراوی گفت: سردار قاسم سلیمانی در تمام طول زندگی‌اش در خدمت انقلاب و مردم بود و همین روش و منش بود که او را در قلب ایرانی‌ها جا داد.
آیت ماندگار- جمعه 13 دی‌ماه نود و هشت به‌عنوان یک روز تلخ در تاریخ ایران به ثبت رسید. روزی که آمریکایی‌ها دست به جنایت بزرگی زدند و سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.


در همین خصوص، شهرام کوسه‌غراوی نماینده مینودشت در مجلس دهم به اقتصادسرآمد آنلاین گفت: بار اول نیست که دولت آمریکا دست به چنین جنایت بزرگی می‌زند و باید بدانیم که این اتفاق بار آخر این جنایتکاران هم نخواهد بود.


وی افزود: سردار قاسم سلیمانی در تمام طول زندگی‌اش در خدمت انقلاب و مردم بود و همین روش و منش بود که او را در قلب ایرانی‌ها جا داد. او سردار قلب‌ها بود و شک ندارم که شهادتش باعث خواهد شد تا سرداران سلیمانی دیگری پا در این عرصه مهم و حساس بگذارند.


عضو فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها اعلام کردند که نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد، زیرا حرف و عمل آن‌ها یکی نیست و از این‌رو بامداد جمعه 13 دی‌ماه نود و هشت یک بار دیگر این موضوع به همگان ثابت شد.


کوسه‌غراوی یادآور شد: همه تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش مثل اسراییل این است که ایران روز به روز بی‌ثبات‌تر شود در حالی که نمی‌دانند این تصمیمات، باعث وحدت و همدلی بیشتر مردم با یکدیگر می‌شود.


وی اظهار داشت: راهپیمایی‌های باشکوه روز جمعه در سراسر کشور حکایت از همبستگی ملت داشت و امید دارم که این وحدت ملی مستحکم‌تر از همیشه شود، زیرا موفقیت دشمن در تفرقه بین مردم و مسئولان است.


این نماینده استان گلستان در پایان یادآور شد: شهادت، آرزوی سردار قاسم سلیمانی بود و از طرفی خوشحالم که او به آرزویش رسید. این شهادت برای مملکت سرشار از برکت خواهد بود، زیرا روحیه آمریکاستیزی در مردم بیش از پیش تقویت شده است.

منبع: اقتصادسرآمد آنلاین
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها