سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۸ - 04 January 2020
محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در کانال تلگرامی خودش پیامی که آندره‌آ استراماچونی امروز برای فرهاد مجیدی نوشته بود را منتشر کرد.
آیت ماندگار- نوری فر اینطور نوشت:

آندره‌آ استراماچونی امروز پیامی صوتی برای من فرستاد که به قدری زیباست، نیازی به شرح و تفسیر ندارد. از استراماچونی اجازه گرفتم تا متن این پیام را که در حمایت از فرهاد مجیدی است، و برای مجیدی هم فرستاده، منتشر کنم.

صبح به خیر فرهاد (هم انگلیسی و هم به زبان فارسی)
در ابتدا باید بگویم بسیار خوشحالم که با تو در ارتباطم و صدایت را می‌شنوم. تو به‌راستی انسان خوبی هستی و مطمئناً یک مربی واقعاً خوب. خوشحالم که این مسئولیت را پذیرفتی. چون به باور من، تو از دیدگاه همه، بهترین گزینه برای استقلالی. چون تو از صمیم قلب عاشق استقلالی. چون به خوبی نسبت به حقیقتِ استقلالی بودن آگاهی. هواداران عاشقت هستند و بازیکنان حرمتت را حفظ می‌کنند.

وقتی با هم حرف می‌زدیم (اشاره به جلسه پیش از بازی ذوب‌آهن با استقلال در اصفهان)، احساس می‌کردم ایده‌ها و نگرش مشترکی نسبت به فوتبال داریم. وقتی سرمربی امید‌ها بودی، اوضاعت مانند شرایط من سخت غم‌انگیز بود. برای خودم شاید بدترین دوران حرفه‌ای بود که سپری کردم. برای آنچه رخ داد غمگینم. اما حالا دوباره حس خوبی دارم برای رضایت هواداران از مربی خوب‌شان. در حال حاضر هیچ‌کس برای اداره تیم، بهتر از تو نیست.

حتی با وجود هزاران کیلومتر فاصله، هر کمک و همفکری در هر زمینه‌ای برای تیم از دستم بربیاید انجام می‌دهم. برای تو، فقط برای تو. برای بهزاد غلامپور، برای بازیکنان و برای هواداران.

درباره خودم و اتفاقاتی که رخ داد نکاتی وجود دارد که نمی‌توانم از طریق واتس‌اپ در میان بگذارم. امیدوارم هرچه زودتر تو را در جایی از این جهان ببینم. دوست عزیزم، بهترین آرزو‌ها را برایت دارم.

در به کارگیری کمک من، هرگز تردید کن. تماس‌های ما قطع نشود. چه خودت، چه از طریق نوری‌فر و وریا و علی کریمی همواره کنارتان هستم. زیرا قلبم آنجاست...

کار‌های بسیاری برای انجام دادن پیش رویت هست. قوی باش و پرانگیزه تا همه را قدرتمندانه تسلیم کنی. موفق باشی فرهاد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها