سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۸ - 13 January 2020
اظهارات وزیر اقتصاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران:
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم محسن پورکیانی و معارفه محمد رضایی مدیران عامل سابق و جدید شرکت سهامی بیمه ایران اظهار داشت: وجود صنعت بیمه به عنوان یک صنعت پر مسئولیت در حوزه خدمت و کمک ‌به آرامش و آسایش زندگی مردم‌ مطرح است، لذا این صنعت باید بدور از حاشیه، تمام ظرفیت های خود را برای این مهم بسیج نماید.
آیت ماندگار- به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: .با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی یک الگوی مدیریتی متفاوتی را در دوره خدمتگذاری خود ارایه کرد گفت: اگر فرصت های پیش روی خود را با رویکرد و روش زندگی و کاری این شهید بزرگوار که از همه چیز خود گذشت برای خدمت به انقلاب و مردم طی طریق نماییم بر اساس نوید قرآن کریم همانند ایشان رستگار خواهیم شد.
دژپسند اظهار داشت: در یکسال اخیر شاهد میدان گشایی فعالان صنعت بیمه در دو حوزه بیمه حوادث طبیعی و حمایت از بنگاه های تولیدی در شرایط تحریم بودیم.
وی افزود: به دلیل ورود موفق صنعت بیمه به عرصه حوادث طبیعی کشور، رئیس جمهور چندین بار این عملکرد را مورد تقدیر قرار داد.
دژپسند خاطرنشان کرد: صنعت بیمه در شرایط تحریم باید در حمایت از فعالیت واحد های تولیدی که به واسطه شرایط مذکور دچار مشکل شده اند، نقش آفرین باشد.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان اولین بیمه کشور که در حال حاضر با توجه به میزان پرتفویی که از بیمه کشور در اختیار دارد، بیشترین سهم را نیز در بازار دارد اظهار داشت: بیمه ایران باید در شرایط تحریم با حمایت از بنگاه های تولیدی به یک الگو تبدیل شود.
وی با اشاره به نقش صنعت بیمه در تامین مالی کشور افزود:
اقتصاد ایران در تامین مالی یک اقتصاد بانک محور است در حالیکه ما از ظرفیت های بازار سرمایه و صنعت بیمه و توسعه آن نباید غافل باشیم.
وی تصریح کرد: در بازار سرمایه، بیمه می تواند با کمک به اقتصاد کشور، در حل مشکلات صورتهای مالی خود و ناترازی آن نیز نقش متمایزی داشته باشد.
وزیر اقتصاد در پایان تاکید کرد: شرکت سهامی بیمه ایران این قابلیت را دارد با بهره مندی از دانش اساتید دانشگاه در شناسایی رشته فعالیتهای جدید برای تنوع خدمات بیمه ای اقدام نماید.
گفتنی است: در ابتدای این جلسه پورکیانی مدیرعامل سابق شرکت سهامی بیمه ایران طی سخنانی گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود و رضایی مدیرعامل جدید این شرکت نیز برنامه های آتی خود را برای اداره بیمه ایران ارائه دادند.

منبع: سایت بانک رفاه کارگران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها