سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۵ دی ۱۳۹۸ - 15 January 2020
بررسی روند انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس نشان می‌دهد، این باشگاه چیزی حدود ۹ میلیارد تومان برای سرمربی جدیدش باید پرداخت کند.

آیت ماندگار- پس از کش‌ و قوس‌های فراوان، دیروز (دوشنبه) باشگاه شهر خودرو خراسان، رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را صادر کرد تا این مربی بتواند قرارداد همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس به مدت یک فصل و نیم، به امضا برساند.

بر اساس پیگیری‌ها، باشگاه شهر خودرو در ابتدا با جدایی گل‌محمدی مخالفت می‌کند اما پس از چند دور مذاکره و بر اساس گفته فرهاد حمیداوی، فشارهای وارد شده، وی موافقت می‌کند که در صورت پرداخت ۶ میلیارد تومان، رضایت‌نامه گل‌محمدی صادر شود.

از قرار معلوم، پرسپولیسی‌ها که با مشکلات مالی مواجه بودند، در تامین مبلغ درخواستی باشگاه شهر خودرو دچار مشکل می‌شوند و سعی می‌کنند این پول را در قالب دو چک پرداخت کنند. در ادامه مذاکراتی در این زمینه انجام می‌شود و در نهایت حمیداوی اعلام می‌کند که در صورت صدرو چک شخصی یکی از اعضای هیات‌ مدیره پرسپولیس، نامه رضایت نامه گل‌محمدی را امضا خواهد کرد. از این رو یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، طی دو فقره چک با فاصله دو ماه، ۶ میلیارد تومان در وجه باشگاه شهر خودرو پرداخت می‌کند تا این‌گونه رضایت‌نامه گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس صادر شود.

بر اساس توافق سرمربی جدید پرسپولیس، این باشگاه برای یک فصل و نیم هم ۳ میلیارد تومان به عنوان دستمزد به گل‌محمدی بپردازد که با احتساب مبلغ رضایت نامه، باید گفت یحیی گل‌محمدی نزدیک به ۹ میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه در بر داشته است.

منبع: ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها