سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - 13 February 2020
رییس جبهه متحد مستقلین گفت: در برابر کسانی که با عملکرد غلط و نظارتی ضعیف مجلسی پژمرده و غیرناظر را برای کشور رقم زدند و باعث شدند اعتماد عمومی خدشه‌دار شود، خواهیم ایستاد.
آیت ماندگار- علیرضا متانی رییس جبهه متحد مستقلین عصر امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن) در نشست خبری ضمن تسلیت چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: باید راه و روش و کردار این گنجینه دفاع مقدس که به عنوان یک مکتب مدیریتی در کشور تعریف شده، مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: جبهه متحد مستقلین ایران از سال‌های قبل در چهارچوب مبارزه با فساد اجتماعی و اقتصادی، رانت جویی و تبعیض شکل گرفته و پایه و اساسی که برای این جریان تعریف کردیم که ایران، اسلام و ولایت سه پایه اصلی هستند و اگر هر رکنی دچار خدشه شود به کل نظام خدشه وارد می کند.

متانی خاطرنشان کرد: جمهوریت و اسلامیت دو بال قوی کشور هستند و هرکسی در جهت تضعیف آنان حرکت کند به دنبال ضربه و تضعیف کل ایران است.

وی با بیان اینکه ما معتقد به چرخش نخبگان برای برپایی یک مجلس انقلابی و فسادستیز هستیم، گفت: ما در چهارچوب فرهنگ دینی و اسلامی و ایرانی نگاه ویژه ای به زنان داشته ایم و زنان ما خانواده دار و خانواده ساز هستند.

رییس جبهه متحد مستقلین با بیان اینکه اعضای اصلی این جبهه همه ریشه مبارزه گری و ایثارگری دارند، گفت: ما برای مردم جنگیدیم و امروز برای ایران و انقلاب در برابر کسانی که با عملکرد غلط و نظارتی ضعیف مجلسی پژمرده و غیرناظر را برای کشور رقم و باعث شدند در عرصه های مختلف، پدیده شوم فساد اقتصادی اعتماد عمومی را خدشه دار کند، خواهیم ایستاد.

متانی تصریح کرد: با روانه کردن نامزدهای انقلابی و متخصص به مجلس انقلابی، افراد غیرکارآمد را از نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز پایین خواهیم کشید.

وی در پایان گفت: قوانین باید شفاف و درست و قابل استفاده برای مردم باشد.

به گزارش فارس، علی عبادی دبیرکل حزب مستقل کار نیز در این نشست گفت: اهدافی که ما در جبهه متحد مستقلین در نظر گرفتیم منوط به انتخابات تنها نیست بلکه فعالیت‌های مستمر این جبهه ادامه می دیابد تا روحیه حزب گریز مردم اصلاح و اعتمادها بر گردد.

وی گفت: یکی از ضربات مهلک به گروه‌ها به خاطر همین شفاف نبودن آمد و رفت های بحث های مالی بوده است.

منبع: فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها