سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - 12 October 2016
احد آزادی‌خواه
نماینده مردم ملایر در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آیت ماندگار درباره نظر مردم از نظام سلامتی کشور اظهار کرد: می‌توان گفت نظام سلامتی که دولت تدبیر و امید راه‌اندازی کرده است یک نظام موفقی است. ولی مردم به بخش‌هایی از این نظام جامع، ایراداتی را وارد می‌دانند و انصافا هم این ایرادات وارد است.
 
احد آزادی‌خواه در ادامه تصریح کرد: یکی از مسائلی که مردم در حوزه خدمات درمانی از آن ناراضی هستند، مربوط به بحث مراکز درمانی روستاهاست. احساس می‌شود که بر عملکرد مراکز درمانی روستایی نظارت دقیقی انجام نمی‌شود چون گویا پزشکی که در این مراکز مستقر می‌شود به‌درستی کار خود را انجام نمی‌دهد و در موقع مقرر در این مراکز حضور نمی‌یابد.

آزادی‌خواه اضافه کرد: همه خدمات پزشکی روستاییان در مراکز خدمات درمانی روستای انجام نمی‌شود. در مراکز خدمات روستایی اصل اول این است که بیماران را در روستاها‌ به شهر منتقل کنند و همین رفت‌وآمدها و سایر مشکلاتی که در این انتقال‌ها ایجاد می‌شود، باعث شده که روستاییان از فرآیند درمان گله‌مند باشند.

نماینده ملایر تأکید کرد: طبق قانون اساسی باید همه مردم تحت پوشش بیمه‌ای قرار بگیرند این در حالی است که الان بسیاری از مردم بیمه درمانی ندارند و کسانی هم که حتم پوشش بیمه درمانی هستند، بیمه آن‌ها محدود است.
 
آزادی‌خواه از هزینه‌های سرسام آور بستری و جراحی انتقاد کرد و گفت: مردم نسبت به هزینه‌های سنگین درمان بسیار گلایه‌ دارند و از طرفی این ناهماهنگ بودن تعرفه‌ها مردم را اذیت می‌کند.

شماره 14 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها