سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - 19 March 2020
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی در اجرای حکم بند (ب) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، از ارسال گزارش سه ماهه سوم 1398 بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی برای رئیس محترم جمهور خبر داد.
آیت ماندگار- به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در اجرای حکم بند (ب) ماده (1) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش بدهی‌ها و مطالبات دولت و شرکت‌های دولتی برای سه ماهه سوم سال 1398، به منظور ارایه به کمیسیون های ذیربط در مجلس شورای اسلامی در معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور (مرکز مدیریت بدهی‎‎‎ها و دارایی‌های مالی عمومی) تهیه و برای رییس محترم جمهور ارسال شده است. بنا بر این گزارش، به منظور احصا و گزارش ارقام بدهی ها و مطالبات بخش عمومی و در اجرای حکم ماده
مذکور از آبان ماه سال 1394 تاکنون بالغ بر 21 فقره گزارش بدهی‌ها و مطالبات در مقاطع سه ماهه و سالانه برای مراجع قانونی ذیربط توسط مرکز مدیریت بدهی‌ها و دارایی‌های مالی عمومی با همکاری ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها تهیه گردیده است.
شایان ذکر است از سال 1395 تاکنون در اجرای بخشنامه شماره 136151/57 مورخ 26. 7. 1395 معاونت نظارت مالي و خزانه‌داري كل كشور بیش از 000ر105 فقره گزارش از بیش از 500ر3 نقطه گزارشگری (دستگاه اجرایی) به صورت الکترونیکی از طریق سامانه مدیریت اطلاعات بدهی‌ها و مطالبات دولت (سماد) دریافت نموده که مبنای تهیه گزارش‌های مجموعه دولت و شرکت های دولتی بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها