سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 18 October 2016
محمدرضا خباز
یک فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آیت ماندگار درباره آینده سیاسی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار کرد: به نظر می‌رسد در این سه سالی که از عمر دولت یازدهم گذشته است بنا به دلایل و تصوراتی آقای رئیس‌جمهور نتوانسته است شرایط کشور و دولت را قبل از مسئولیت خودشان بیان کند تا به مردم و مسئولان بگوید که در چه شرایطی دولت را تحویل گرفته و در حال حاضر در چه شرایطی به سر می‌بریم.
وی در این‌باره گفت: علت اینکه تاکنون آقای روحانی به مردم و مسئولان نگفته است که در چه وضعیتی کشور و دولت را از آقای احمدی‌نژاد تحویل گرفته است، بنا به دلایلی میسر نبود.
این سیاستمدار اصلاح‌طلب در ادامه به جلسه اخیر دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان و کارگزاران اشاره کرد و افزود: به عقیده من، رئیس‌جمهوری در آن دیدار یکی از کامل‌ترین سخنرانی‌های خودشان را که به مدت یک سال به طول انجامید محضر رهبر انقلاب و کارگزاران نظام بیان کرد. آقای روحانی در آن جلسه درباره ابعاد اقتصادی، سیاسی و... پرداخت و گفتند که کشور درگذشته در چه شرایطی قرار داشت و امروز در چه وضعیتی قرار دارد.
وی سخنرانی روحانی در جلسه دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران را گویای حال و وضعیت دولت و کشور دانست و گفت: دولت تدبیر و امید با شرایط بسیار بد و حادی کشور را تحویل و به چنین وضعیتی که همه آن را احساس می‌کنند رسانده است. ای‌کاش مردم متوجه گزارش عملکرد دولت یازدهم می‌شدند که آقای رئیس‌جمهور به‌عنوان پیمانکار و کارگزار مردم در چه شرایطی کشور و دولت را از آقای احمدی‌نژاد تحویل گرفته است.
استاندار سمنان تصریح کرد: آقای روحانی با مشکلات و کینه‌توزی استکبار جهانی و مخالفان داخلی توانست کشور را از خطر بزرگی نجات دهد. البته رئیس دولت یازدهم باید از همان روزی که دولت را از آقای احمدی‌نژاد تحویل گرفت به مردم عزیز ایران می‌گفت چه کشور در چه وضعیتی قرار دارد و قرار است در این ۴ سال دولت و کشور را به چه سمت و سویی ببرد.
این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اقدامات دولت روحانی در این سه سال را معجزه ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه رئیس دولت بدون توجه به نوشته‌های روی کاغذ و با ذهن سیال خود توانست وضعیت مردم ایران را به‌طورکلی تغییر دهد. در آن جلسه آقای رئیس‌جمهور اعداد و ارقام مربوط به تورم، رشد اقتصادی و مسائل مختص به آن را نسبت به شرایط چند سال قبل ارائه و برای مسئولان روشنگری کرد که وضعیت به چه صورتی بوده است.
خباز در پایان تأکید کرد: من معتقدم با شرایط کنونی و گزارشی که رئیس دولت یازدهم برای مسئولان ارائه کرد همگان متوجه شدند که آقای روحانی تاکنون با چه مشکلاتی کشور را اداره کرده است. امیدوارم مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ به آقای حسن روحانی رأی دهند تا کارهای نیمه‌تمامی که از دولت‌های نهم و دهم برای روحانی به ارث رسیده است را تکمیل کند. ضمن اینکه مردم ایران باید بدانند که آقای رئیس‌جمهوری کشور را از چه خطرهای بزرگی نجات داده که هیچ‌وقت به آن اشاره‌ای نشده است.

شماره 16 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها