سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 16 May 2020
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی:
تا چند روز دیگر مجلس یازدهم افتتاح خواهد شد؛ مجلسی که بی‌تردید یکی از اصولگراترین مجلس‌های پس از انقلاب خواهد بود.


آیت ماندگار- محمد آیتی: تا چند روز دیگر مجلس یازدهم افتتاح خواهد شد؛ مجلسی که بی‌تردید یکی از اصولگراترین مجلس‌های پس از انقلاب خواهد بود.


اکثر نمایندگان مجلس یازدهم از یک‌طرف می‌خواهند نشان دهند که مجلس دهم یک مجلس ناکارآمد بوده است و از سوی دیگر احساس می‌شود عده‌ای از همین افراد بنا دارند مسیر تقابل با دولت را در پیش بگیرند که اگر این اتفاق بیفتد حتماً مردم متضرر خواهند شد.

در همین خصوص، غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس دهم به سایت روزنو گفت: مجلس یک‌دست و اینکه افراد تشکیل‌دهنده آن از یک جناح خاص باشند، خطرناک است و از نظر من هر فرد یا گروهی که این مهندسی را انجام دادند تا این اتفاق در مجلس یازدهم بیفتد، خطای بزرگی کردند. مجلس باید محلی برای تضارب آراء، نظرات و ایده‌ها باشد تا پیشرفت اتفاق بیفتد و البته باید توجه داشت که این اختلاف‌نظرات هیچ‌وقت نباید به دعوا منجر شود.


وی افزود: توصیه من به نمایندگان مجلس یازدهم این است که خیلی زود، دیر می‌شود، یعنی چهار سال نمایندگی خیلی زود به اتمام می‌رسد و مردم پس از پایان شش ماه از این افراد، گزارش عملکرد می‌خواهند، مخصوصاً نمایندگان مجلس یازدهم که با شعارهای پرطمطراقی وارد صحنه شدند که البته به‌نظر من چون برخی از این افراد ساختار را نمی‌شناسند و بر جایگاه نمایندگی اشراف ندارند روی به چنین شعارهای احساسی آوردند.


رییس فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: بنده نماینده مردم رشت در مجلس نهم و دهم بودم و به‌دلیل اینکه ردصلاحیت شدم دیگر در مجلس یازدهم حضور نخواهم داشت، اما از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای نمایندگان راه‌یافته به مجلس را دارم، هرچند افکار و نظرات بسیاری از این افراد کاملاً با من متضاد است. علیرغم اینکه برخی از همین افراد در دوران مجلس دهم مرتب روی به تخریب ما آوردند، اما من می‌خواهم که آن‌ها در کارشان موفق باشند، زیرا موفقیت آن‌ها پیشرفت کشور است.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وقتی اظهارنظر برخی از منتخبین مجلس یازدهم را می‌خوانم متوجه می‌شوم که این افراد به‌دنبال دعوا و انتقام‌گرفتن از دولت هستند. از این‌رو ضرورت دارد هر فردی رییس مجلس بشود تا حدی که توان دارد آرامش را به مجلس تزریق کند تا ان‌شاالله در یک فضای دوستانه کار مملکت به جلو برود.


جعفرزاده در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید بدانند که وقت، وقت دعوا و یقه‌گرفتن نیست و باید با اولویت‌بندی کارها و اصلاح آیین‌نامه مجلس، موتور خانه ملت را فعال‌تر از همیشه کنند. از طرفی، مرکز پژوهش‌های مجلس، طرح و برنامه‌های خوبی دارد و امید است نمایندگان با توجه به این تحقیقات، اوضاع و احوال کشور را بهبود ببخشند.

منبع: روزنو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها