سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 20 May 2020
معاون آموزش ابتدایی درباره درست یا نادرست بودن آموزش در خانه برای دانش آموزان این دوره با توجه به شیوع کرونا ویروس توضیح داد.


آیت ماندگار- رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی، درباره طرح آموزش در خانه که با توجه به شیوع کرونا ویروس در جامعه قوت گرفته است، اظهار کرد: در آموزش و پرورش سناریو‌های مختلفی برای آموزش دانش‌آموزان در نظر گرفتیم و باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا شرایط خاصی وجود دارد و هیچ چیز ۱۰۰ درصد قابل پیش‌بینی نیست.

او ادامه داد: موظف هستیم اگر کرونا ادامه دار باشد یا حتی اگر در کوتاه مدت از بین برود برنامه‌هایی را متناسب با شرایط در نظر بگیریم که به دنبال راهکار‌هایی برای استفاده از همه ظرفیت‌ها هستیم.

حکیم زاده با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش هم توجه به ظرفیت‌های مختلف مورد نظر است، گفت: کار‌های متفاوتی برای آموزش دانش آموزان در نظر گرفته شده است از جمله آن که کار را ترکیبی به صورت حضوری و آموزش آنلاین پیش ببریم به این ترتیب که آموزش‌ها به صورت مجازی انجام شود و برای تثبیت یادگیری یا رفع اشکال دوره‌های حضوری را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی گفت: خانواده‌ها باید به نظام آموزشی اعتماد کنند و با روش‌های ترکیبی که برای تداوم جریان آموزش در نظر می‌گیریم همراه باشند، اما به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم که صرفاً آموزش در خانه دنبال شود چرا که تعلیم برخی مهارت‌ها در گرو آموزش حضوری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها