سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - 25 October 2016
محمدجواد حق‌شناس
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تصریح گفت: پروژه مخالفان روحانی در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی با شکست مواجه شد و حالا به دنبال تصاحب قدرت پاستور هستند.
محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آیت ماندگار درباره رقابت احتمالی میان محمدرضا عارف و حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهار کرد: بحث انتخابات ریاست جمهوری نه در شورای سیاست‌گذاری اصلاحات و نه در شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان موردبررسی و تصمیم‌گیری قرار نگرفته است.
وی رقابت میان عارف و روحانی گمانه‌زنی رسانه‌های مخالف دولت دانست و دراین‌باره افزود:‌ رقیب آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده محمدرضا عارف نیست بلکه جریان‌های محافظه‌کار سنتی و مرسوم به تندرو که همان پایداری‌ها هستند رقبای جدی آقای روحانی قلمداد می‌شوند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: جریانی که بعد از ۲۴ خردادماه سال ۹۲ احساس شکست سنگینی کرد به فکر کم کردن فاصله از ۸ از سال به ۴ سال با پاستور پرداختند؛ بنابراین جریان‌ها و رسانه‌های مخالف دولت به دنبال فضاسازی و ایجاد سروصدا برای تک دوره‌ای شدن دولت تدبیر و امید روی آورده‌اند تا از این طریق مردم ایران را ناامید کنند تا شاید به توانند قدرت پاستور را در اختیار خودشان دربیاورند.
حق‌شناس بابیان اینکه مخالفان روحانی سعی داشتند قدرت مجلس دهم شورای اسلامی را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: پروژه دلواپسان و مخالفان برای در دست گرفتن قدرت در مجلس دهم با شکست مواجه شد و تمام برنامه‌های آن‌ها نقش بر آب شد؛ بنابراین این گروه و جریان مرسوم به دلواپس و مخالف آقای روحانی تمام تلاش خودشان را برای به قدرت رسیدن در قوه مجریه به کار بسته‌اند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: همان‌طوری که پیش‌تر به آن اشاره کردم دو جریان، یعنی طیف پایداری‌ها و حلقه‌های نزدیک به آن و دیگر جریان محافظه‌کاران سنتی رقیب اصلی و جدی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ خواهند بود.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به ورود محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: قطعاً آقای احمدی‌نژاد وارد صحنه رقابت با رئیس‌جمهوری خواهند شد منظور از ورود وی به این معنا نیست که حتماً وی کاندیدا شود بلکه ممکن است احمدی‌نژاد به‌طور غیرمستقیم یعنی حمایت خود را از کاندیداهای دیگر برای رقابت با حسن روحانی ترتیب دهد.
وی در پایان بیان کرد: اینکه صلاحیت محمود احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان مورد تأیید قرار بگیرد یا اینکه وی تا آخر حمایت خودش را از کاندیداهای نزدیک به خود ادامه دهد یا خیر بستگی به شرایط خاص سال آینده و به‌خصوص عملکرد آقای روحانی در این‌ یک سال دارد.

شماره 17 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها