سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - 22 May 2020
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت در مازندران تاکید کرد:
به گفته مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت توجه ویژه به بنگاه‌های صادرات محور و مدیریت و کنترل واردات به عنوان یکی از محورهای اساسی فعالیت وزارت صمت در سالجاری است.


آیت ماندگار- محمد حسن صبوری در سفر به مازندران و در جلسه شورای معاونین سازمان صمت این استان با اعلام این مطلب و با تشریح وضعیت جاری کشور گفت: جهش تولید، رونق صادرات و کنترل واردات، مدیریت و تنظیم بازار و داخلی‎‌سازی و تعمیق ساخت داخل راهبردهای ۴گانه وزارت صمت در سال ۹۹ است.

توجه به بنگاههای صادرات محور و مدیریت واردات را در دستور کار داریم

وی در ادامه به محورهای اساسی برنامه ریزی شده در وزارت صمت پرداخت و گفت: توجه به بنگاههای صادرات محور و مدیریت کنترل واردات و همچنین مدیریت بنگاههای اقتصاد داخلی برای جلوگیری از بروز مشکل را به جد در سالجاری پیگیری خواهیم کرد و استانها باید برنامه های مرتبط با صادرات و جهش تولید را تدوین و‌پیگیری های لازم را انجام دهند و هدفگذاری ها به صورت کمی و قابل اندازه گیری باشد.

توجه ویژه به بازار و معیشت مردم در دستور کار برنامه های امسال است

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت بیان کرد: توجه ویژه به بازار و معیشت مردم و همچنین تعمیق ساخت داخل با کمک شرکت های فناور و دانش بنیان با هدف کاهش واردات از جمله مباحثی است که در سالجاری از سوی وزارت صمت بطور ویژه پیگیری خواهد شد.

هدف دشمن، ضربه به معیشت مردم است

صبوری دیلمی با اشاره به تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان، تصریح کرد: دشمن با هدف ضربه به معیشت مردم و توقف بنگاه های تولیدی تحریمها را افزایش داد و تلاش کرد که شرایط را بسمت بحران داخلی سوق دهد که بحمد و قوه الهی این نقشه با شکست مواجه شد.

با اتخاذ سیاستهای مناسب و تکیه بر ذخایر راهبردی از بحرانها عبور کردیم

وی ادامه داد: با اتخاذ سیاستهای مناسب و با تکیه بر ذخایر راهبردی قابل توجه در بحران های سال گذشته با مواردی نظیر کمبود کالا و هجوم به بازارها مواجه نبودیم.

ضرورت توجه به روش های نوین تامین مالی در سال جدید

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت با بیان اینکه امسال شرایط ارزی به نحوی متفاوت است، اضافه کرد: شرایط ارزی مستلزم آن است که از روش های نوین تامین مالی نظیر تهاتر و خریدهای مدت دار و اعتباری استفاده کنیم.

صبوری دیلمی همچنین از سازمانهای صمت استانی خواست تا تسهیل کسب و‌کارها و اعطای مجوزهای لازم را در مدت زمان کوتاهتر مورد توجه داشته باشند.

گفتنی است که در این جلسه قوانلو «رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران» ضمن خوشامدگویی و تقدیر از حضور مدیر کل وزارتی در مازندران به تشریح عملکرد این سازمان در سال گذشته و برنامه های سازمان صمت در سالجاری پرداخت.

منبع: شاتا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها