سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۵ تير ۱۳۹۹ - 25 June 2020
نصرالله پژمانفر:
گویا قرار نیست سوءمدیریت دست از سر فوتبال ایران بردارد. فوتبالی که از سوی فیفا متهم به دخالت دولتمردان در آن است.


آیت ماندگار- محمد آیتی: گویا قرار نیست سوءمدیریت دست از سر فوتبال ایران بردارد. فوتبالی که از سوی فیفا متهم به دخالت دولتمردان در آن است.

حضور مارک ویلموتس بلژیکی و قراردادش با فدراسیون فوتبال یکی از شاهکارهای افرادی بود که داعیه مدیریت در فوتبال را داشتند. حال و پس از گذشت چند ماه از اخراج این مربی نه چندان مطرح باید دستمزدش را طبق قراردادی که در اوج بی‌سیاستی به امضا رسید، پرداخت کنیم.

موضوعی که دل هر ایرانی را به درد می‌آورد این است که هم باید پول را تمام و کمال بدهیم و هم باید به‌فکری پیروزی در مقابل بحرین و عراق باشیم تا در همین ابتدای راه از حضور در جام جهانی پیش‌رو محروم نمانیم.

نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد در مجلس که یکی از منتقدین قرارداد ویلموتس است و در این زمینه از جایگاه حقوقی خود موضوع را بررسی کرده گفت: در ارتباط با قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ابهامات زیادی وجود دارد که ضرورت دارد مسئولان امر شفاف‌سازی لازم را انجام دهند. ضمن اینکه حتماً باید دستگاه‌های امنیتی هم نسبت به این قرارداد حساسیت نشان دهند و در ادامه قوه قضاییه بدون مسامحه با خاطیان برخورد کنند.

وی افزود: واقعیت امر این است که این مربی بلژیکی اصلاً در حد و اندازه‌ای نبود که با او قرارداد دو میلیون و دویست و پنجاه هزار یورویی بسته شود. جای تاسف دارد که در حوزه فوتبال مرتباً شاهد این سوءمدیریت‌ها یا بهتر است بگویم مدیریت فشل هستیم. به‌طور مثال دیده‌ایم که باشگاه‌ها با هزینه هنگفت، بازیکنی خارجی را جذب کردند، اما وقتی بازیکن به ایران آمده کلاً مصدوم بوده است و بدون بازی درخواست پرداخت حقوقش را داشته است.

پژمانفر تصریح کرد: قرارداد ویلموتس از سوی افرادی در داخل کشور به‌گونه‌ای بسته شد که قیود آن به ضرر ما و به نفع این مربی خارجی به امضا رسید و حال می‌بینیم که در فسخ با این مربی به چالش‌های بزرگی برخورد کردیم.

این نماینده مشهد اظهار داشت: شبهاتی در خصوص حضور دلالان ایرانی در این قرارداد مطرح است که انتظار داریم دستگاه‌های امنیتی کشور هرچه سریع‌تر هم به موضوع ورود پیدا کنند و هم مصمم باشند تا افرادی که به منافع ملی ضربه زدند را شناسایی و به قوه قضاییه معرفی کنند.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: بنده نمی‌خواهم تا روشن‌شدن کامل این ماجرا قضاوت کنم، اما باید بگویم براساس مستنداتی که به من رسیده و بررسی‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بدون همراهی عواملی در داخل، امکان امضای چنین قراردادی نبود.


منبع: روزنو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها