سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۹ - 27 June 2020
داریوش شم‌آبادی در گفت‌وگو با «آیت ماندگار» مطرح کرد
شم‌آبادی معتقد است: رشته ورزشی تای چی چوان می‌تواند بیماری‌های بسیاری از جمله شیزوفرنی، افسردگی و انواع دیگر از بیماری‌های روحی و جسمی را درمان کرد.

آیت ماندگار- داریوش شم‌آبادی از آن دست افرادی است که برای موفقیت روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. روزگاری و در سنینی که نیاز به عاطفه داشت در پی وقوع سخت جنگ تحمیلی، بهترین‌های زندگیش را از دست داد، اما این این اتفاق ناگوار باعث نشد او از مسیر موفقیت منحرف شود.

در ادامه مسیر زندگی‌اش خود را به ورزش نزدیک کرد و در سکوت و فارغ از هیاهوها شروع به انجام تمرینات و سبکی کرد که به نوعی خود، مبدع آن بود؛ همین سخت‌کوشی او کافی بود که خیلی زود به توانایی و قدرت‌های ذهنی بالایی دست پیدا کند.

داریوش شم‌آبادی متولد آذر ۱۳۶۰ در اندیمشک (از شهرستان‌های استان خوزستان) است. او فارغ‌التحصیل مهندسی برق، مربی درجه سه کیک‌بوکسینگ، دارای شالبند مشکی کونگ‌فو، و مسئول کمیته هنرهای رزمی و فردی و ذهنی ایران که در حال حاضر بیش از چهار هزار هنرجو در داخل و خارج از کشور را تحت آموزش خود دارد، است.

۱۰ سالگی اولین مرحله از زندگی او بود که توان ورزشی خود را در رشته کونگ‌فو محک بزند و سپس فعالیت در کیک‌بوکسینگ را در دستور کار خود قرار داد.

شم‌آبادی در گفت‌وگو با «آیت ماندگار» می‌‎گوید: در ابتدای امر توفیق شاگردی استاد جهانگیری را در رشته ورزشی کونگ‌فو داشتم و سپس در ادامه آموزش‌ها را نزد استاد بزرگ ایران مهدی رودگر ادامه دادم.

وی افزود: با توجه به این که فلسفه خداشناسی، خودشناسی و درک درست‌داشتن از وجود خویشتن خویش است، بنده نیز دریافتم که آنچه خداوند در کتاب مقدس قرآن انسان را اشرف مخلوقات خطاب می‌کند، امری بدیهی نیست و در درون انسان قدرتی نهفته است که می‌تواند بالاترین موجود زنده در بین تمام موجودات باشد. از این‌رو با تلاش و کوشش فراوان به مرحله‌ای از ادراک رسیدم که توانستم این موضوع را با تک‌تک سلول‌هایم احساس و لمس کنم.

مسئول کمیته هنرهای رزمی و فردی و ذهنی ایران تصریح کرد: در حال حاضر برای آگاهی مردم عزیز میهن خود و به‌خاطر داشتن حس وطن‌دوستی بسیار و علاقه بسیار به سرزمین مادری‌ام ایران، شروع به تدریس این ورزش و سبک منحصر به‌فرد خود کردم.

حال، شم‌آبادی بیش از چهار هزار دانشجو در داخل و خارج از کشور دارد. همچنین در رشته ورزشی تای چی چوان دارای سبک منحصر به‌فرد خود است. وی معتقد است بیماری‌های بسیاری از جمله شیزوفرنی، افسردگی و انواع دیگر از بیماری‌های روحی و جسمی را با استفاده از این ورزش می‌توان درمان کرد.

مسئول کمیته هنرهای رزمی، فردی و ذهنی ایران در پایان خاطرنشان کرد: اگر به این باور برسیم که ما در این جهان، بخشی از یک طرح الهی هستیم، آن‌وقت هدایت الهی، تک‌تک حرکات ما را به پیش می‌برد.

علاقه‌مندان می‌توانند استاد داریوش شم‌آبادی را در فضای مجازی با آدرس‌های زیر دنبال کنند:
کانال تلگرام: amozeshghodratedaruosh@
کانال تلگرام: taichichuandariush@
صفحه اینستاگرام: dsh1360.dsh1360@
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها