سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۹ - 29 June 2020
مدافع سرخ پوشان که مقابل پیکان هم اخطار گرفت، خشن‌ترین بازیکن پرسپولیس و یکی از ۳ بازیکن خشن این فصل از لیگ برتر است.


آیت ماندگار- تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از ۴ ماه تعطیلی ناخواسته که به دلیل شرایط کرونا در فوتبال ایران حادث شده بود، شب گذشته در شهر قدس به مصاف پیکان رفت و توانست میزبانش را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

در این دیدار که دقایقی از آن پر برخورد بود، شجاع خلیل‌زاده از داور کارت زرد گرفت که این هفتمین کارت زرد این بازیکن در این فصل است. خلیل‌زاده که معمولا در اغلب صحنه‌های پر برخورد دیدارهای تیمش حضور دارد، با این تعداد اخطار پر کارت ترین بازیکن تیمش است.

خلیل‌زاده در ۱۵ بازی از ۲۲ بازی تیمش در میدان حضور داشته که ۱۴ بار در ترکیب ثابت و یکبار هم مقابل شاهین به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی به میدان رفته است.

بعد از این مدافع، سیامک نعمتی هافبک سرخ پوشان که در ۱۳ بازی این تیم به میدان رفته و مجموع دقایق حضورش در میدان ۵۷۹ دقیقه است، با ۵ اخطار دومین بازیکن پر کارت تیمش به حساب می‌آید و فرشاد احمد زاده که تنها در نیم فصل اول در این تیم حضور داشت با ۳ اخطار و یک اخراج، سومین بازیکن خشن سرخ پوشان در این فصل است.
خلیل‌زاده که هفتمین اخطار خود را مقابل پیکان گرفت، تنها بازیکن ۷ اخطاره لیگ نیست و او در کنار دو بازیکن دیگر با ۷ کارت زرد، رکورددار دریافت کاد زرد از داوران در این فصل هستند.

مسلم مجدمی هافبک ۲۳ ساله تیم صنعت نفت که با پیراهن شماره ۲۳ هم برای این تیم به میدان می رود به همراه عزیز معبودی مدافع ۳۳ ساله تیم ماشین سازی دیگر بازیکنانی هستند که هر کدام ۷ کارت زرد گرفته اند و از این نظر پیشاپیش همه بازیکنان قرار دارند.

محمد آبشک از فولاد، مهدی کیانی از سپاهان، شاهین ثاقبی از ماشین سازی، محمد میری از نساجی و محمد حیدریه از فولاد نیز هر کدام با ۶ کارت زرد دیگر بازیکنان پر کارت تا این مقطع از فصل هستند.

منبع: مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها