سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۵ - 26 December 2016
پروانه مافی
نائب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس در رأس امور قرار دارد، گفت: مجلسی که با رأی مستقیم مردم تشکیل‌ شده است را نباید فتنه بنامیم.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آیت ماندگار درباره اظهارات امام‌ جمعه مشهد که مجلس دهم را بعد از رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی روحانی «فتنه» خطاب کرده بود، واکنش نشان داد و گفت: استراتژی اصلی ما؛ پیام‌ها و سخنان امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی است. چراکه امام راحل مجلس را در رأس امور قرار داده بودند و همه مسئولان، مردم و... باید پیرو نظر ایشان و رهبر معظم انقلاب باشند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در این‌ باره توضیح داد: مجلسی در رأس امور قرار دارد که نمایندگانش؛ فشارها، تنگناها و مشکلات مردم را به‌خوبی بشناسد و برای راه‌حلی برای برطرف کردن آن‌ها پیدا کند. به عبارتی مجلسی در رأس امور خواهد بود که نیازهای جامعه و مردم را تأمین کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مردم برای مجلس دهم مهم است؛ بنابراین زمانی مجلس در رأس قرار خواهد گرفت که همه نیازها جامعه را شناسایی و برای معضلات و آسیب‌ها راهکاری را پیدا کند.

عضو فراکسیون امید، افزود: نمایندگان مجلس دهم بنا بر ضروریات و نیازهای جامعه تشخیص دادند تا به وزرای پیشنهادی آقای روحانی رأی اعتماد دهند. از طرفی مجلس دهم مانند مجلس پیشین اهل سیاسی‌کاری نیست و تمام بازی‌های سیاسی که در مجلس نهم وجود داشته را کنار زده است.

مافی در پایان یادآور شد: همان‌طور که پیش‌تر متذکر شدم امام خمینی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی را در «رأس امور» می‌دانستند و همه ما باید به پیام و نظر ایشان احترام بگذاریم و مجلسی که بارأی مردم در پای صندوق‌های رأی شکل‌گرفته را «فتنه» خطاب نکنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی آیت ماندگار، چند روز پس‌ از آنکه مجلس دهم به وزرای جدید رییس‌جمهوری رأی اعتماد داد، امام‌ جمعه مشهد با اشاره به مباحثی که در جلسه روز رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی حسن روحانی درباره فتنه مطرح شد، گفته بود: امروز فتنه در مجلس شورای اسلامی است. این گفته امام جمعه واکنش‌های بسیاری از مقامات، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در برداشت.

شماره 25 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها