سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - 28 July 2020
گل‌محمدی:
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می گوید که به علت اتمام مسولیت چهار ساله رئیس هیات فوتبال، از نظر این اداره کل فرد مسئول هیچ وجاهت رسمی و قانونی ندارد.

آیت ماندگار-  رضا گل‌محمدی اظهار کرد: مهم‌ترین عامل برگزار نشدن مجمع انتخاباتی هیات، اصلاح اساسنامه فدراسیون و اعتراض وی در خصوص نامزدی و اجرای همزمان مجمع توسط رییس فعلی آن بوده است.

وی با بیان اینکه طبق اساسنامه فوتبال رییس هیات می‌تواند همزمان مجمع انتخاباتی را مدیریت کند، گفت: این موضوع خلاف قانون است و شائبه مهندسی انتخابات را مطرح می کند.  

 مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد تا زمانی این معضل از طریق فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار نگیرد، مجمع انتخاباتی به هیچ عنوان برگزار نشده و مدیریت شیرازی هم هیچ وجاهت قانونی ندارد.  

وی با بیان اینکه آیا ثبت نام مجدد از نامزدها انجام شده و آیا اطلاعاتی از نحوه تایید صلاحیت آنها دارید، افزود: هیچ  اطلاعی در این خصوص ندارم بلکه باید سرپرست جدیدی برای هیات فوتبال معرفی شود تا روال قانونی برگزاری مجمع و ثبت نام نامزدها را انجام دهد.

براین اساس در مرحله نخست ثبت نام متقاضیان هیات در سال گذشته، صلاحیت۱۳ نامزد برای انتخابات این هیات مورد تایید قرار گرفت.  

همچنین با نظر فدراسیون فوتبال ثبت نام جدید از اول تا هشتم تیر برگزار شد و تا کنون صلاحیت افراد مشخص نیست.  

۴۴ عضو باید از طریق شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان تهران، رئیس این هیات را به مدت چهار سال معرفی کنند که این افراد شامل رئیس فدراسیون (رئیس مجمع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان (نایب رئیس مجمع)، سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران، رئیس هیات فوتبال استان تهران، روسای ۱۵ هیات فوتبال استان تهران، رئیس هیات فوتبال جنوب شرق (به عنوان نماینده چهار حوزه شهر تهران) و نماینده تیم های فوتبال لیگ برتری استان هستند.  

حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی از هشت سال پیش رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده و مسئولیت وی از سوم اسفند ماه ۹۷ به اتمام رسیده است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین از احتمال تعطیلی و تمدید فعالیت رشته های پر برخورد، استخرهای سرپوشیده، بدنسازی و رشته های رزمی در هفته آینده اشاره کرد و گفت: هر گونه تصمیم در این خصوص با نظر ستاد ملی کرونا بستگی دارد.  

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت ورزشی رشته های انفرادی، فضای باز و استخرهای روباز بلامانع است.  

 گل‌محمدی خاطر نشان کرد: فعالیت ورزش‌های رزمی، استخر ها و ورزش های پربرخورد و گروهی از چهارم مرداد به مدت یک هفته تعطیل است.  

وی در پاسخ به اینکه برای تعطیلی اماکن ورزشی در تیرماه اجاره آنها بخشوده خواهد شد خاطر نشان کرد: این موضوع از طریق وزارت ورزش و دولت قابل رسیدگی است.

به گفته گل‌محمدی با شیوع کرونا اجاره بهای اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه اماکن دولتی به بخش خصوصی بخشیده شد.  

با شیوع کرونا بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به ورزش استان خسارت وارد شده است.  
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها