سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - 01 August 2020
استقلالی‌ها نگران آن هستند که وزیر ورزش که به زعم آن‌ها نشان داده علاقه‌ای به سر و سامان گرفتن استقلال ندارد قول نیمکت آبی‌ها را به قلعه‌نویی داده باشد


آیت ماندگار- امیرقلعه‌نویی، سرمربی سپاهان شنبه هفته گذشته به دلیل حمله عصبی در بیمارستان چمران اصفهان بستری شد و اواخر هفته با مجوز پزشکان و پس از ۴ روز بستری شدن در بیمارستان، راهی خانه شد. پس از ترخیص سرمربی سپاهان از بیمارستان، رسانه‌ها از توصیه اکید پزشکان به او و خانواده‌اش برای دوری موقتی یا دائم از مربیگری که فشار و استرس زیادی به این مربی وارد می‌کند، خبر دادند و حتی در ادامه، رسانه‌ها غیبت قلعه‌نویی در بازی حساس سپاهان-استقلال و خانه‌نشینی اجباری او را پیش‌بینی کردند.

پیرو این اخبار بود که رسانه‌ها از تماس تلفنی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با قلعه‌نویی و احوال‌پرسی از او خبر دادند. وزیر ورزش با این مربی که فاصله‌ای تا حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی نداشت و به خاطر تعهد به سپاهان از حضور در تیم ملی عذر خواست، تماس گرفت و با تاکید بر این‌که قلعه‌نویی را یکی از مفاخر فوتبال ایران می‌داند، برای او آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

این اتفاقات درست در فاصله کوتاهی تا بازی حساس سپاهان-استقلال، به گمانه‌زنی‌ها و شایعات زیادی دامن زد آن هم درست در شرایطی که نه قلعه‌نویی جایگاه مستحکمی روی نیمکت سپاهان دارد و نه فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها. هر روز اخبار و شایعاتی درباره تغییر نیمکت‌های ۲ تیم و به خصوص استقلال شنیده می‌شود و در این میان از قلعه‌نویی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت آبی‌ها یاد می‌شود. حالا تماس وزیر با قلعه‌نویی در آستانه بازی با استقلال و تاکید او به این‌که این مربی را یکی از مفاخر فوتبال ایران می‌داند و البته شائبه‌هایی که در مورد وزیر ورزش و جانبداری مستقیم و غیرمستقیم او از پرسپولیس و نقش پررنگش در پوکرقهرمانی این تیم وجود داشته و دارد باعث نگرانی هواداران استقلال شده است.

استقلالی‌ها نگران آن هستند که وزیر ورزش که به زعم آن‌ها نشان داده علاقه‌ای به سر و سامان گرفتن استقلال ندارد قول نیمکت آبی‌ها را به قلعه‌نویی داده باشد؛ مربی که با وجود کسب ۳ قهرمانی برای استقلال جایگاه سابقش را بین هواداران این تیم از دست داده و در سال‌های اخیر هم موفقیت چشمگیری با تیم‌های مختلف نداشته است.

استقلالی‌ها که فرهاد مجیدی را با وجود محبوبیت فراوانش به خاطر قبول مسئولیت سرمربیگری آبی‌ها پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی و کسب نتایج نه‌چندان مطلوب پس زده‌اند و خواستار بازگشت استراماچونی یا جذب یک مربی هم‌تراز با این مربی ایتالیایی هستند قطعا تمایلی به بازگشت قلعه‌نویی به نیمکت آبی‌ها ندارند و اگر وزیر چنین قولی به این مربی داده باشد معامله دو سر باخت برای وزیر و قلعه‌نویی است و دود آن هم به چشم استقلال و هوادارانش خواهد رفت.


منبع: روزنامه خراسان


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
United States
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
به امید برگشت امیرخان به استقلال **
امیدوار
|
United States
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
آقای وزیر و آقایانِ تاثیرگذار در امر فوتبال، لطفاً بی‌طرف باشید!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها