سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - 18 September 2020
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران استقلال از چند هفته پیش با اسم استراماچونی دوباره ذهن هواداران را درگیر کردند که این کار اصلا درست نبود.


آیت ماندگار- صمد مرفاوی در خصوص شرایط استقلال و حاشیه‌هایی که در چند هفته اخیر برای مدیریت و کادر فنی ایجاد شد، گفت: استقلال در چند سال اخیر به این وضعیت عادت کرده و همیشه قبل از شروع فصل سرمربی مشخص نیست و تیم هم بدون نظر سرمربی بسته می‌شود. حالا مدیران می‌گویند که برای جذب بازیکنان جدید با برخی صحبت می‌کنند و مشورت می‌گیرند که این هم درست نیست، چون آن‌ها قرار نیست سرمربی استقلال باشند و بازیکنان جدید باید با نظر سرمربی انتخاب شوند. مدیران استقلال پارسال هم چنین شرایطی را رقم زند و تیم را بستند و تحویل استراماچونی دادند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس برای استقلال مشکل و حاشیه درست نمی‌کند؛ نه هواداران، نه رسانه‌ها و نه پیشکسوتان. استقلال خودش برای خودش مشکل درست می‌کند، همین کار‌ها و تصمیمات غیرحرفه‌ای برای استقلال مشکل درست می‌کند و نباید در جایی بیرون از باشگاه دنبال ریشه این مسائل بگردیم. شما دیدید که وقتی استراماچونی در نیم‌فصل جدا شد، استقلال چگونه چند بازی را از دست داد و اگر در دو سه بازی نتایج لازم را می‌گرفت چه بسا که شانس قهرمانی هم داشت.

مرفاوی خاطرنشان کرد: قبل از فینال جام حذفی حاشیه‌ها بیشتر شد و هنگامی که مجیدی تصمیم به جدایی گرفت باشگاه استقلال دوباره نام استراماچونی را مطرح کرد و با این کار دوباره زمان را از دست داد. مردم و هواداران استقلال رفته رفته استراماچونی را فراموش کرده بودند و عجیب است که چرا مدیران استقلال با اسم استراماچونی دوباره هواداران را سر کار گذاشتند. سال گذشته دلیل جدایی‌اش کاملا مشخص بود، ولی نمی‌دانم چرا دوباره مدیران استقلال نام این مربی را مطرح کردند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این باشگاه این‌بار نباید زمان را از دست می‌داد گفت: استقلال باید خیلی زود سرمربی را انتخاب می‌کرد، چون مشخص بود که شرایط برای بازگرداندن استراماچونی فراهم نیست و قانون هم این اجازه را نمی‌دهد. استقلال به استراماچونی بدهکار است و در آخر هم دیدید که چقدر زمان از دست رفت و باشگاه اعلام کرد که این پرونده مختومه شده است.

منبع: تسنیم



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۰
0
0
ای بابا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها