سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - 07 October 2020
دیاباته چند روز قبل قراردادش را به صورت یک‌طرفه و قانونی با باشگاه استقلال فسخ کرده و پرونده جدید دیگری برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال در فیفا باز شده است.


آیت ماندگار- مهاجم گلزن تیم استقلال در تمام ماه‌هایی که عضو این باشگاه بود بزرگ‌ترین دغدغه و ناراحتی‌اش پرداخت‌های نامنظم دستمزد، حقوق ماهانه و پاداش‌هایی بود که به عنوان آپشن در قراردادش به صورت شفاف و مکتوب ذکر شده بود.

شیخ دیاباته بعد از بازی فینال جام حذفی به فرانسه رفت و تا سه روز قبل از اولین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الشرطه عراق به قطر نرفت و اگر خاطرتان باشد در همان ایام پیرامون علت تأخیر این بازیکن حرفه‌ای در ملحق شدن به اردوی تیمش در آستانه یک تورنمنت مهم حساسیت‌های زیادی به وجود آمده بود، اما مدیرعامل وقت باشگاه تا جایی که توانست مانع رسانه‌ای شدن اصل ماجرا شد.

شیخ دیاباته از مدت‌ها قبل از باشگاه خواسته بود طبق توافقات صورت گرفته وسط تاریخ‌های ذکر شده در قرارداد حق و حقوق او پرداخت شود. این بازیکن برای از بین بردن مشکل انتقال پول به حساب اصلی‌اش در فرانسه در دو کشور همسایه یعنی ترکیه و امارات هم حساب بانکی باز کرده بود تا باشگاه استقلال در دوره تحریم‌های شدید بانکی بتواند از طریق سیستم صرافی دستمزد او را بپردازد، اما مشکلات عدیده مالی سبب شد باشگاه استقلال نتواند برای چندمین بار طبق توافقات صورت گرفته حقوق دیاباته را واریز کند.

این بازیکن در طول یک فصل گذشته در سه مرحله تا پای فسخ قرارداد جلو رفت، اما به دلایلی که خودش هم به همبازیانش گفته، قرارداد را فسخ نکرد تا باعث ناراحتی هوادارانی که نسبت به او محبت داشته‌اند، نشود.

طبق شنیده‌های ما، دیاباته چند روز قبل قراردادش را به صورت یک‌طرفه و قانونی با باشگاه استقلال فسخ کرده و پرونده جدید دیگری برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال در فیفا باز شده است. این مهاجم گلزن در قاره آسیا پیشنهادات مالی خیلی خوبی دارد و باید دید ظرف روز‌های آینده خبر حضور او در کدام کشور و کدام تیم رسانه‌ای خواهد شد.

تعدادی از مسئولان باشگاه استقلال از موضوع فسخ قرارداد دیاباته مطلع هستند و به دلایلی که نیاز به تشریح ندارد حاضر نمی‌شوند این خبر تلخ را اعلام کنند. مسلماً خبر فوق اولین شوک به محمود فکری، سرمربی جدید آبی‌هاست.

منبع: خبر ورزشی


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها