سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - 12 October 2020
رهبر در ارتباط تصویری با دانشجویان دانشگاه‌های افسری:
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح، صبح امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط تصویری فرمانده کل قوا با فرماندهان و یگان‌های حاضر در مراسم برگزار شد.


آیت ماندگار- این مراسم به میزبانی دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام و به‌دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با حضور تعدادی از یگان‌های نمونه از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

رهبر انقلاب در ارتباط ویدئو کنفرانسی در این مراسم فرمودند: تحصیل در دانشگاه‌های نظامی و دانشگاه‌های سازمان‌های نیرو‌های مسلح ما یکی از باشرف‌ترین و باارزش‌ترین کار‌ها است، چرا؟ چون با تحصیل در این دانشگاه‌ها، جوانان ما وارد نیرو‌های مسلحی می‌شوند که امنیت کشور را تأمین میکند و امنیت برای کشور یک ارزش بسیار والا و اساسی و یک عنصر حیاتی است؛ چون بدون امنیت همه ارزش‌های مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزش‌های مهم.

ایشان تاکید کردند: نیرو‌های مسلح به‌جز تأمین امنیت کار‌های مهم دیگری هم دارند که یکی از بزرگ‌ترین کار‌های نیرو‌های مسلح ما ارائه خدمات به ملت است... هم خدمات زیربنایی مثل سد و راه و پالایشگاه و امثال این‌ها، هم در عرصه بهداشت و درمان در بخش واکسن فلج اطفال... امروز هم در زمینه مسائل کرونا حقیقتاً نیرو‌های مسلح در میدان‌اند و در حوزه کمک‌های معیشتی کار‌های بسیار خوبی به‌وسیله نیرو‌های مسلح انجام می‌گیرد و همچنین در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه.

منبع: ایلنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها