سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶ - 02 July 2017
جهان امروز را باید جهان نرم‌افزار نامید. در سال‌های پیشین عمدتا نرم‌افزارهای ایرانی بیشتر نرم‌افزارهای مورد نیاز واحدهای مالی بود و شرکت‌های ایرانی یا باید از تامین‌کنندگان خارجی سایر نیازهای خود را تامین می‌کردنند یا خود تولید می‌کردند و یا اکثر قریب به اتفاق آن‌ها از یک نرم‌افزار قدرتمند یکپارچه که کلیه نیازهای سازمانی آن‌ها را در یک بانک اطلاعاتی پشتیبانی کند چشم‌پوشی می‌کردند.
جهان امروز را باید جهان نرم‌افزار نامید. در سال‌های پیشین عمدتا نرم‌افزارهای ایرانی بیشتر نرم‌افزارهای مورد نیاز واحدهای مالی بود و شرکت‌های ایرانی یا باید از تامین‌کنندگان خارجی سایر نیازهای خود را تامین می‌کردنند یا خود تولید می‌کردند و یا اکثر قریب به اتفاق آن‌ها از یک نرم‌افزار قدرتمند یکپارچه که کلیه نیازهای سازمانی آن‌ها را در یک بانک اطلاعاتی پشتیبانی کند چشم‌پوشی می‌کردند. در این میان اما راه بهینه و منطقی استفاده از نرم‌افزارهای قدرتمند یکپارچه است زیرا به دلیل هزینه سنگین و عمدتا شکست خوردن هر دو راهکار ابتدایی علی‌رغم هزینه سنگین پس از مدتی استفاده از آنها مثمرثمر نبوده و نیست.

طبیعی است که اگر شما هم کارآفرین یا مدیر شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی بوده‌اید با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اید. اکنون در مقطع زمانی اقتصاد اطلاعات قرار داریم. در زمانه‌ای که یکی از پایه‌های اصلی موفقیت تجاری سازمان شما زیر ساخت نرم‌افزاری آن هست.
خبر خوش برای مدیران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران زمین این است که شرکت پگاه سیستم (www.pegahsystem.com) توانسته با اتکا به تیم نخبه، پرتلاش و توانمند خود مرزهای دانش نرم‌افزاری روز دنیا را پشت سر گذاشته و ERP کاملا ایرانی خود را وارد بازار کند. این راهکار جامع نرم‌افزاری یکپارچه پگاه سیستم هم‌طراز با بزرگترین شرکت‌های نرم‌افزاری جهان مشتمل بربیش از  پنجاه نرم افزار با کیفیت یکپارچه است و از واحدهای: مالی، حسابداری صنعتی، فروش، خدمات پس از فروش، کنترل کیفیت، PM، CRM،BPMS، تدارکات، ایزو، برنامه ریزی تولید، اپهای موبایل، سایت خرید آنلاین، مکاتبات اداری و ..... همه را به صورت یکپارچه در بر می‌گیرد.
این روش، راهکاری مطمئن برای شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازارهای داخلی و خارجی است و با توجه به اینکه کاملا بومی و تولید یک شرکت ایرانی است نگرانی به جهت شرایط تحریم هم وجود ندارد.
بی‌شک تلاش هر چه بیشتر در حوزه IT می‌تواند در اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی ایرانی و خروج وابستگی آن از نفت  و همچنین کاهش نرخ بیکاری تاثیر گذار باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها