سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - 08 November 2020
بازیکنانی که بنا بر دلایلی از تیم فوتبال تراکتور جدا شده‌اند ادعا کرده‌اند مسئولان این باشگاه بدون هماهنگی با آنها در قراردادهایشان دست برده‌اند.


آیت ماندگار- تیم فوتبال تراکتور تبریز که فصل گذشته عنوان قهرمانی جام حذفی را به خود اختصاص داد در شرایطی دیدار فینال را برگزار کرد که رشید مظاهری از چند هفته قبل به دلیل مشکلاتی که با این تیم داشت حاضر به حضور در تمرینات نشد.

همین اتفاق پرونده جدیدی را برای این تیم تبریزی باز کرد و مسئولان تراکتور ناچار شدند از دروازه بان گرانقیمت خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند. این ماجرا ماه‌ها به طول انجامید و حتی پس از پیوستن رشید مظاهری به استقلال هم پرونده در جریان بود تا اینکه کمیته انضباطی رای قطعی خود را صادر و حق را به مظاهری داد.

مظاهری که فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر را با استقلال سپری خواهد کرد در گفتگوهایش تاکید کرده بود که مسئولان باشگاه تراکتور در قراردادش دست برده‌اند و مواردی را تغییر داده‌اند که مورد تایید وی نیست. وی با همین دلیل توانست در کمیته انضباطی برنده یک پرونده پر سر و صدا شود.

در حالی که مسئولان تراکتور به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده‌اند تا بتوانند در پرونده رشید مظاهری رای را به سود خود تغییر دهند، یک جدایی دیگر در این باشگاه خبرساز شده و به نظر می‌رسد که رضا شکاری هم همان راهی را خواهد رفت که پیش از این رشید مظاهری رفته بود.

شکاری که قراردادی بلند مدت با تراکتور داشت در شروع لیگ بیستم حاضر به همراهی تیم تبریزی نشد و اعلام کرد قصد دارد از این تیم جدا شود. در این مورد عنوان شده است که او از یک تیم اسپانیایی و دو تیم ایرانی پیشنهاد دارد اما هنوز تکلیفش را مشخص نکرده است.

دلیل جدایی شکاری از تراکتور همان دلیلی است که باعث شد رشید مظاهری از این تیم جدا شود. به گفته یکی از نزدیکان شکاری مسئولان تراکتور برخی موارد قرارداد وی را تغییر داده‌اند که همین امر موجبات نارضایتی این بازیکن را فراهم کرده است.

در این مورد گفته می‌شود یک وکیل مشاوره‌های لازم را به شکاری داده است تا او بتواند در صورت شکایت احتمالی تراکتوری‌ها برنده پرونده باشد و همان راهی را دنبال کند که پیش از این دروازه بان این فصل استقلال طی کرده است.

برخی بازیکنان تراکتور عنوان کرده‌اند که قراردادهایی که هنگام حضورشان در این تیم منعقد کرده‌اند در برخی موارد با تغییراتی مواجه شده که آنها در جریانش نبوده‌اند. البته بخش عمده این ماجرا مربوط به مسائل مالی می‌شود. هر چند در مورد بازیکنان بزرگ و تاثیرگذار این تیم مشکلی وجود دارد و قراردادها تغییری نکرده است.

منبع: مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها