سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - 28 July 2017
سعید شریعتی / فعال اصلاح طلب
باز هم مردم سایه جنگ و جنگ‌طلبان و درو‌غ و دروغ‌گویان و دشمن و دشمن‌کیشان را با حضور و رای تاریخ‌سازشان از سر ایران دور کردند.

همان‌طور که پیش از انتخابات گفته بودیم آثار وضعی این انتخابات برای چهار سال و آثار انتقالی آن برای چهار دهه خواهد بود.

روحانی از امروز تا ۱۴۰۰ رییس جمهور صد درصد مردم ایران عزیز خواهد بود و عقلانیت و تدبیر و اصلاح‌طلبی و صلح‌جویی، اسلام رحمانی، دموکراسی و حقوق‌شهروندی، آزادی بیان و اندیشه و سبک زندگی و اقتصاد درونزا و برون‌نگر مسیر تعیین شده برای حداقل چهار دهه پیش روی ملت ایران است.

گر چه می‌توان توقع داشت کسانی که ۲۰ سال است چشم و گوششان را به این مطالبات بسته‌اند از همین فردا بار دیگر تلاش کنند که به مردم بگویند:"چیزی تغییر نکرده است" و "در به همان پاشنه می‌چرخد" اما خودشان هم درخواهند یافت که با این منطق و گفتار و کردار حذف همیشگی خود را از تاثیر در عرصه سیاست و قدرت ملی رقم خواهند زد.

اینبار بر گرده محرومان نشستند و از فقر فقرا برای خود پوستر انتخابات ساختند و وعده‌های فریبنده و رنگارنگ دادند و به سیم آخر پرونده‌سازی و بگم بگم زدند و از منصور تا تتلو را به دست‌بوسی فراخواندند و پابوس امام‌رضا را به حراج گذاشتند و با ۲۰ و ۳۰ و ۲۰۳۰ تمام خدعه‌هایی که بلد بودند را به کار بستند اما باز پاسخ خود را از مردم گرفتند.

مردم اما همانگونه که پاسخ محافل گرداننده این صحنه‌آرایی‌ها را با آرامش و صبوری و عقلانیت و با رای قاطع خود دادند از امروز باز نشان می‌دهند که همه هموطنانی که به هر دلیل به نامزدهای دیگر رای داده و در اقلیت قرار گرفته‌اند را برادران و خواهران و هم‌میهن و هم‌کیش خود می‌دانند. هیچ فرد ایرانی بخاطر انتخاب آگاهانه خود حتی اگر این انتخاب تحریم انتخابات بوده باشد نباید سرزنش شده حقوق و مطالباتش تضییع گردد. از امروز مثل همیشه ایران برای همه ایرانیان خواهد بود.

شماره 34 دوهفته نامه آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها