سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - 16 November 2020
بانک رفاه کارگران همواره تلاش می کند تا خدمات مطلوب تری به جامعه کارگری کشور ارائه دهد و امضای این تفاهم نامه زمینه خدمات رسانی بهتر را فراهم می کند.


آیت ماندگار- اسماعیل لله گانی مدیر عامل این بانک در مراسم امضای
تفاهم نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب گفت: با امضای این تفاهم نامه، سامانه جامع روابط کار به منظور احراز هویت کارگران و کارفرمایان شروع به کار می کند که این موضوع، گام مثبتی در راه خدمت رسانی به جامعه کارگری است.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی به وجود آورده است، خدمات غیر حضوری در اولویت برنامه های این بانک است و با شروع به کار این سامانه تلاش می کنیم به منظور ارائه خدمات مناسب همچون افتتاح حساب و احراز هویت جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با استفاده از خدمات الکترونیک، حضور آن ها در شعب را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

لله گانی تصریح کرد: این تفاهم نامه مزایای مثبتی دارد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران و جامعه کارگری و کارفرمایی از آن بهره مند می شوند و این آمادگی وجود دارد که علاوه بر احراز هویت، با شناسایی واحدهای تولیدی فعال دامنه همکاری های متقابل گسترش پیدا کند.

وی تأکید کرد: بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه ای که داشته است بیش از گذشته آمادگی ارائه خدمات متنوع ریالی، ارزی، کارگزاری و بیمه به شرکت ها و واحدهای تولیدی را دارد و این تفاهم نامه، زمینه گسترش همکاری های متقابل را با جامعه کارگری و کارفرمایی کشور فراهم می کند.

در ادامه این مراسم، شاکرمی معاون امور روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم بیان داشت: سامانه جامع روابط کار برای رفاه حال بیشتر کارگران و کارفرمایان با همکاری بانک و وزارتخانه آغاز به کار می کند و امیدواریم با توجه به گستردگی شعب بانک در سراسر کشور، خدمات دهی مناسبی به آن ها ارائه شود.

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه، کارگران و کارفرمایان در سراسر کشور می توانند برای احراز هویت و انجام امور بانکی خود از خدمات حضوری و غیر حضوری بانک رفاه کارگران استفاده کنند و این خدمات با سهولت در دسترس آن ها در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری های متقابل به امضای طرفین رسید.

منبع: بانک رفاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها