سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - 19 November 2020
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش به حجت حق‌وردی به عنوان یک مدافع وسط نیاز داشت و به همین دلیل رضایت حضور او در پرسپولیس را صادر نکرد.

آیت ماندگار- مهدی تارتار درباره دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در دیدار برابر صنعت نفت مستحق باخت نبودیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. اصلی ترین دلیلی باخت ما، به نبود شناخت کافی من نسبت به تیمان برمی‌گردد. ما دیر اضافه شدیم و در برخی پست‌ها دچار مشکل بودیم که در پست دفاع وسط و مهاجم دو بازیکن خوب جذب کردیم. امیدوارم در بازی‌های آینده طوری کار کنیم که با برد روحیه بهتر بگیریم.

وی افزود: ما توانستیم نفرت مد نظرمان را جذب کنیم. چون زمان کافی نداشتیم. در همان زمان کوتاه هم باشگاه برخی نفرات مد نظر ما را جذب کرد و راضی هستیم.

تارتار درباره حضور شاهین طاهرخانی در پیکان  و اینکه چرا این باشگاه رضایت نامه حجت حق‌وردی را برای حضور در پرسپولیس صادر نکرد، هم گفت: واقعا تاسف می‌خورم به حال افرادی که ما را بد قضاوت می‌کنند. برخی انتظار داشتند ما بازیکن خودمان را به پرسپولیس بدهیم. پرسپولیس برای من عزیز است و همیشه گفته‌ام وقتی تیم ندارم تیم اول من پرسپولیس است ولی وقتی تیم دارم، نسبت به تیمی که در آن فعالیت می‌کنم تعصب دارم. آیا توقع دارند مربی تیم پرسپولیس به این تیم خیانت کند که الان چنین توقعی از من دارند؟

او ادامه داد: وقتی که به پیکان آمدم گفتم مدافع وسط جذب کنید که در روز آخر اتفاق افتاد. حجت حق‌وردی بازیکن با تجربه‌ای است و من به او گفته بودم اگر مدافع وسط خوبی جذب کنیم رضایت‌نامه‌اش را می‌دهیم. ما به او نیاز داشتیم چون تنها مدافع وسط با تجربه تیم ماست. متاسفانه تعداد اندکی هستند که ما را خوب قضاوت نمی‌کنند. من نمی‌توانم به پیکان خیانت کنم. پولی که به زندگی خود می‌برم باید حلال باشد. از پرسپولیس چیزهای زیادی به دست آوردم اما در مکتب پرسپولیس و حتی پاس یاد گرفتیم به تیمی که در آن کار می‌کنیم وفادار باشیم. 

وی در ادامه درباره پیکان گفت: با توجه به اینکه دیر اضافه شدیم و ٨٠ درصد تیم بسته شده بود، به باشگاه قول دادم طوری کار کنم که تیم دغدغه سقوط نداشته باشد. ما از خودمان انتظار داریم جایگاه به مراتب بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها