سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - 22 November 2020
مدیر مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی از تحت پوشش قرار گرفتن ۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند خراسان‌جنوبی توسط این مجموعه خبر داد.

آیت ماندگار- حجت‌الاسلام علیرضا حسینی اظهار داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای بین مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی با کمیته امداد استان خراسان‌جنوبی، این مجموعه از ۲۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد، حمایت مالی خواهد کرد.

۲۰۰ نفر از ایتام نیازمند تحت پوشش حمایتی قرار گرفتند

وی افزود: از این تعداد ۲۰ نفر سادات معظم هستند و در چشم‌اندازی که برای این طرح تعریف کردیم این تعداد را ظرف یک سال آینده به هزار نفر افزایش‌خواهیم داد.

مدیر مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی با بیان اینکه این ۲۰۰ نفر از اهالی شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان و خوسف هستند، اضافه کرد: در فازهای بعدی سایر شهرستان‌های استان را نیز تحت پوشش قرار خواهیم داد.

نیازمندان را به ما معرفی کنید

حسینی عنوان داشت: از رسانه‌ها و مردم خواهشمندیم اگر ایتامی را می‌شناسند که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، آن‌ها را به مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی معرفی کنند چراکه این افراد برای ما در اولویت حمایتی هستند.

وی افزود: در راستای چشم‌اندازی که برای این طرح تعریف کردیم از خیرین و مؤمنین عزیز می‌خواهیم نذورات، وجوهات، صدقات و کفاراتی را که تمایل دارند به ایتام و سایر نیازمندان برسد با مراجعه به مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند، به دست نیازمندان برسانند.

در مورد مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند

گفتنی است مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی آیت‌الله آیتی بیرجند که از پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی باقدمت شهر بیرجند می‌باشد مشتمل بر حسینیه، دو سالن کتابخانه، دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی، اخذ وجوهات و دفتر خیریه وابسته به مسجد مرحوم آیت‌الله آیتی بوده و خدمات و اقداماتی نظیر پاسخگویی به مسائل شرعی، کتابت و نگهداری از وصیت‌نامه‌ها و مبایعه‌نامه‌هایی که از گذشته در این مجموعه نوشته و نگهداری می‌شده است را به اهالی شهر بیرجند ارائه داده است.

پرداخت شهریه به طلاب علوم دینی، پرداخت سهم سادات به سادات نیازمند، خدمات دندان‌پزشکی، اخذ وجوهات شرعی مردم مانند صدقات، کفارات و نذورات و سهمین، فراهم کردن فضای مطالعه و پژوهش با دو سالن مطالعه و مخزن غنی کتابخانه به تفکیک برای آقایان و خانم‌ها و سنت ۴۰ ساله اعطای کوپن نان به بیش از ۷۰۰ خانوار نیازمند به‌صورت ماهیانه از دیگر خدمات این مجموعه علمی، فرهنگی و مذهبی می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها