سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 23 November 2020
شب گذشته جاد ترامپ موفق شد در فینال رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ به پیروزی برسد و قهرمان این مسابقات شود.

آیت ماندگار- شب گذشته (یک‌شنبه) فینال رقابت‌های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ بین نفر اول و دوم اسنوکر جهان برگزار شد. طبق حدس صحیح بسیاری از طرفداران اسنوکر، رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ بازهم در فینال این مسابقات رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان موفق شد در فینال این مسابقات رونی اُ سالیوان ستاره سرشناس و نفر دوم جهان را با نتیجه کلی ۹ بر ۷ شکست دهد و برای سومین سال متوالی قهرمان این مسابقات شود. 

 در دو دوره گذشته این رقابت‌ها رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ در فینال با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند که در هر دو بازی، جاد ترامپ موفق شده  پیروز میدان شود و قهرمانی را به نام خود ثبت کند. امسال هم نفر یک اسنوکر جهان موفق شد رونی را شکست دهد تا اُ سالیوان برای سومین سال متوالی از دست یافتن به عنوان قهرمانی مقابل ترامپ بازماند.

سومین قهرمانی متوالی  جاد ترامپ به نوعی برای او یک رکورد به حساب می‌آید. او با کسب سه عنوان قهرمانی در صدر جدول عنوان‌های قهرمانی مسابقات آزاد ایرلند شمالی قرار دارد. 

بدین ترتیب جاد ترامپ موفق شد با این قهرمانی ۷۰ هزار پوند را به خانه ببرد. هم‌چنین رونی اُ سالیوان با کسب نایب قهرمانی ۳۰ هزار پوند را برنده شد.

این رقابت‌ها در مارشال آرنا در میلتون کینز با رعایت سرسخت قوانین بهداشتی برگزار شد. رقابت‌های آزاد ایرلند شمالی ۲۰۲۰ که از ۲۶ آبان کار خود را آغاز کرده بود تا ۲ آذر ادامه داشت. در این رقابت‌ها جاد ترامپ نفر اول اسنوکر جهان، رونی اُ سالیوان نفر دوم اسنوکر جهان، نیل رابرتسون نفر سوم جهان و مارک سلبی نفر چهارم رده‌بندی جهانی حضور داشتند.

منبع: ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها