سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - 29 November 2020
هاشمی در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده؛
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده گفت: حفظ وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، برنامه‌ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها، انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح است.

آیت ماندگار- محسن هاشمی در ابتدای دویست و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: شهادت دکتر محسن فخری زاده را به رهبرانقلاب و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می‌گوییم.

اوبا بیان اینکه این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است افزود: طی این عملیات‌ها چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است. 

هاشمی تاکید کرد: این حجم از تروریسم دولتی در طول ی کدهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین الملل کم سابقه است و مجامع بین المللی و دولتهای مدعی قانونگرایی، چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت در غیراینصورت جزو حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: فقدان شهید فخری زاده، اگرچه برای تمام ایرانیان وطن دوست بویژه خانواده ایشان، دردآور است، اما فرصتی برای ایجاد انسجام و همبستگی ملی در جهت تحقق اهداف و آرمانهای ایران اسلامی است و نباید این فرصت را که با هزینه‌ای سنگین بدست آمده است، بخاطر مسائل جناحی و سیاسی قربانی کرد. 

هاشمی تاکید کرد: هم کسانی که در این شرایط سخت کشور به تضعیف نهادهای امنیتی و نظامی ایران می‌پردازند و هم گروه‌هایی که مشغول تخریب و توهین به دولت و دستگاه دیپلماسی در این فرصت هستند، در سناریو دشمنان ایران بویژه آمران، عاملان و حامیان این ترور حرکت می‌کنند. 

او با اشاره به انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح گفت: در این شرایط، حفظ وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی ومسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور و برنامه ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها، انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و نیروهای مسلح است.

منبع: ایلنا
اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها