سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۹ - 18 January 2021
ساندویچ پانل‌ها از سه لایه مهم تشکیل شده‌اند که لایه رویه، لایه عایق و لایه زیره نام دارند. هر یک از این لایه‌ها جنس و انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربرد آن، در شرکت آریا بارون توس توسط متخصصین و طراحان مشخص می‎شود که دقیقا چه نوع ساندویچ پانلی برای پروژه و نیاز شما مناسب است.

آیت ماندگار- کارخانه آریا بارون توس چندین دهه است که در زمینه‌ی تولید محصولات ساخت‌وساز فعالیت می‌کند که یکی ازمهم‌ترین و محبوب‌ترین آن ساندویچ‌ پانل‌ها هستند. ساندویچ پانل‌ها کارایی زیادی در ساخت ساختمان‌های مختلف دارند. کاربردی‌ترین انواع ساندویچ پانل‌ها، ساندویچ پانل‌های سقفی و دیواری است. 

از ساندویچ پانل‌های سقفی برای پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود که به دلیل نیاز برای تحمل وزن زیاد، استحکام لازم را در تولید آن‌ها در نظر می‌گیرند. ساندویچ پانل‌های دیواری برای پوشش داخلی و خارجی دیوارها استفاده می‌شود که انواع مختلفی دارد و متناسب با سلیقه‌ی شما طرح‌های زیبایی دارند.

ساندویچ پانل‌ها از سه لایه مهم تشکیل شده‌اند که لایه رویه، لایه عایق و لایه زیره نام دارند. هر یک از این لایه‌ها جنس و انواع مختلفی دارند که بر اساس کاربرد آن، در شرکت آریا بارون توس توسط متخصصین و طراحان مشخص می‎شود که دقیقا چه نوع ساندویچ پانلی برای پروژه و نیاز شما مناسب است.

علاوه بر آن‌که شرایط پروژه و نیاز شما را در نظر گرفته می‌شود، برای آن‌که بهترین و بهینه‌ترین پیشنهاد را ارائه دهند، از نظر هزینه هم تمامی سنجش‌ها و بررسی‌ها را انجام می‌شود تا بهترین ساندویچ پانل، با حداقل هزینه و بهترین کیفیت را برای خریداران خود تولیدکنند.

امروزه از ساندویچ پانل‌های دیواری و سقفی در تولید مراکز تجاری، مسکونی، سالن‌ها ورزشی، ادارات، سالن صنعتی، دامداری، هواپیما، انبارها و ... استفاده می‌شود که از مزیت‌های کاربرد ساندویچ پنل‌های دیواری و سقفی می‌توان به سبک بودن و نصب راحت و سریع آن اشاره کرد.

در واقع ساندویچ پانل‌ها دیواری و سقفی به راحتی در محل پروژه نصب می‌شوند. هم‌چنین اگر بعد از مدتی تمایل داشتید که مکان را تغییر دهید، قابل حمل هستند و می‌توان از آن مجدد استفاده کرد.

ساندویچ پانل چیست؟

یکی از محصولات کاربردی شرکت آریا بارون توس، ساندویچ پانل‌ها هستند. این ساندویچ‌ پانل‌ها از یک ساختار مشخصی تشکیل شده‌اند و سه لایه دارند. یکی از علت‌های نامگذاری ساندویچ پانل‌ها، لایه‌های آن است. با آن که ساندویچ پانل‌ها چندین لایه دارند، اما وزن کمی دارند و به هنگام نصب در محل پروژه به زمان زیادی نیازی نیست.

ساندویچ پانل‌ها امروزه پاسخگوی نیازهای بسیاری هستند و کاربردهای زیادی در ساخت‌وساز دارند. هم‌چنین ساندویچ پانل‌های شرکت آریا بارون توس، انواع مختلفی دارند که در پروژه بر اساس نیاز به تولید پرداخته می‌شود.

کاربرد ساندویچ پانل‌های آریا بارون توس

ساندویچ پانل‌ها کاربردهای بسیاری در صنعت ساخت‌وساز دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به کاربرد آن در ساختن پوشش سقف و دیوار برای ساختمان‌های مسکونی، سالن ورزشی، سالن صنعتی، هواپیما، سردخانه، کلین روم، ساختمان‌های نظامی، ساختمان‌های تجاری و اداری، دامداری‌، انبارها، سیلوها، مرغداری، سوله کشاورزی و ... اشاره کرد. 

یکی از دلایلی که ساندویچ پانل‌ها امروزه بسیار کاربردی شده‌اند، این است که تمامی پارامترهای کیفیت و استانداردهای لازم در تولید آن در نظر گرفته شده و در عین حال ارزان‌تر از سایر مصالح ساختمانی است.

فاکتورهای بسیاری وجود دارند که به هنگام خرید و سفارش ساندویچ پانل‌ها باید در نظر بگیرید که در ادامه برای شما آوردیم.

از مهم‌ترین پارامترهایی که به هنگام خرید ساندویچ پانل‌ها باید در نظر گرفت می‌توان به جنس ورق، ضخامت ورق، لایه عایق ساندویچ پانل‌ها در برابر سرما و گرما، کاربرد ماشین‌آلات به روز و فن‌آوری‌های نوین، نام و نشان و اعتبار شرکت تولیدکننده، متخصصین خبره و غیره اشاره کرد که در تولید ساندویچ پانل‌های باکیفیت و کاملا استاندارد نقش دارند.

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ساندویچ پانل‌ها در برابر سرما و گرما عایق‌بندی نشده‌اند و هم‌چنین نمی‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند، به همین دلیل نمی‌توان به کاربرد آن اعتماد کرد، در حالی که اینطور نیست.

تمامی محصولات کارخانه آریا بارون توس، از جمله ساندویچ پانل‌ها پیش از آن‌که در محل پروژه نصب شوند، مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا کاملا تعیین شود که استانداردهای لازم رعایت شده و استحکام لازم در برابر وزنی را که قرار است تحمل کنند، دارند.

انواع ساندویچ پانل‌های کارخانه آریا بارون توس‌

دو نوع از کاربردی‌ترین ساندویچ پانل‌ها، ساندویچ پانل‌های دیواری و ساندویچ پانل‌های سقفی است. لایه‌های تشکیل شده ساندویچ پانل‌ها جنس‌های متفاوتی دارند. 

متخصصین شرکت آریا بارون توس با بررسی شرایط پروژه، محل نصب پروژه و ابعاد مورد نیاز از ساندویچ پانل‌ها، بهترین و بهینه‌ترین پیشنهاد را به خریداران شرکت آریا بارون توس می‌دهند.

ساندویچ پانل‌ دیواری آریا بارون توس

ساندویچ پانل‌های دیواری کارخانه آریا بارون توس، کاربردهای بسیاری در ساخت‌وساز دارند، از مهم‌ترین کاربردهای آن می‌توان به استفاده از آن در پوشش داخلی و خارجی مکان‌های مختلف نام برد.

ساندویچ پانل‌های دیواری شرکت آریا بارون توس خود به تنهایی انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع جنس ساندویچ پانل‌ها و لایه‌های ساندویچ پانل‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند. 

ساندویچ پانل‌های پلی یورتان به روش‌های متعددی تولید می‌شوند. از مهم‌ترین روش‌های تولید آن می‌توان به دو روش نیمه اتومات غیر پیوسته و هم‌چنین تمام اتومات به حالت پیوسته اشاره کرد. 

جنس لایه‌های ساندویچ پانل‌ها از گالوانیزه، آلوزینک یا آلومینیوم است که بسیار در صنعت ساخت‌وساز از آن استقبال شده است.

علاوه بر این‌ها، امروزه به تولید ساندویچ پانل‌ها از رویه گچ برگ، سیمان برگ و سرامیک پرداختند که برای ساختمان‌های مسکونی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. کیفیت محصولات شرکت آریا بارون توس به خصوص ساندویچ پانل‌هایی که با گچ برگ، سیمان برگ و ... تولید شدند. علاوه بر آن‌که در کشور ایران طرفداران بسیاری به دست آوردند، در کشورهای خارجی از جمله چین، کره و ترکیه هم طرفداران بسیاری به‌دست آورده است.

ساندویچ پانل سقفی برند آریا بارون توس

ساندویچ پانل‌های سقفی همانطور که از اسم آن مشخص است برای پوشش سقف مکان‌های مختلف کاربرد دارند و از آن‌جا که ویژگی‌های مثبت بسیاری دارند، امروزه از آن به شکل ویژه‌ای استقبال شده است. 

ساندویچ‌ پانل‌های سقفی در دو شکل تولید می‌شوند. شکل گام‌دار یا ذوزنقه‌ای که به آن شادولاین می‌گویند و شکل دیگر آن آردوازی است که به آن مدل سفال گفته می‌شود.

ساندویچ پانل سقفی به دلیل آن که قرار است بر سقف نصب شود، باید از استحکام بسیاری برخوردار باشد. ساندویچ پانل‌ها سقفی را به گونه‌ای طراحی و تولید می‌کنند که بتواند، فشارهای ناشی از اجسام دیگر را به راحتی تحمل کنند.

برای تولید ساندویچ پانل‌های سقفی محاسباتی انجام می‎شود.  برای انجام این کار محاسبات پروفیل‌های زیر سازی سقف از هم، شیب سقف و نوع پروفیل استفاده می‌شود. 

معمولا تولیدکنندگان شرکت آریا بارون توس، انواع مختلفی از ساندویچ پانل‌های سقفی را از نوع شادولاین در تعداد 2 تا 6 ذوزنقه تولید می‌کنند و در اختیار متخصصان و طراحان قرار می‌دهند تا با آنالیز وزن تحملی هر ساندویچ پانل شناسایی کنند که چه ساندویچ پانلی برای چه پروژه‌ای مناسب است.

ساندویچ پانل‌های سقفی شادولاین آریا بارون توس مدل‌های متفاوتی دارند. مدل نروژ، مدل ایتالیا، مدل ترک، مدل آلمان و مدل اسپانیا. هر یک از مدل‌های ساندویچ پانل‌های سقفی به روش خاصی تولید می‌شوند و برای تولید آن از مصالح متنوعی استفاده می‎شود، به همین دلیل، کاربرد متفاوتی را دارند و مناسب پروژه‌ی خاصی هستند.

یکی‌دیگر از انواع ساندویچ پانل‌های سقفی که در شرکت آریا بارون توس به تولید می‌رسد، ساندویچ پانل‌های طرح آرداواز مدل تولیپس به حالت یک رو ورق است که جنس ورق رویه‌ی آن گالوانیزه پیش رنگ شده است و در ورقه‌ی زیره‎ی آن لایه فویل طرح‌دار یا لایه فویل ساده به کار می‎رود. 

لینک تمام محصولات کارخانه آریا بارون توس https://www.aryabaron.com//products/

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها