سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - 27 February 2021
اولین مزایای سفر با اتوبوس مسافرت بدون برنامه ریزی است. اگر دوست داشته باشید به مسافرت های یهویی بروید، اتوبوس بهترین و مناسب ‌ترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.

آیت ماندگار- همه ما دوست داریم با کمترین هزینه به مسافرت بپردازیم. وقتی که صحبت از سفر ارزان می ‌شود بسیاری از ما ناخودآگاه به فکر خرید بلیط اتوبوس خواهیم افتاد. تهیه بلیط اتوبوس نه تنها ارزانی بلکه امکانات و سرعت را نیز به همراه دارد. اکثر مسافران، اتوبوس را یک وسیله نقلیه قدیمی و بی امکانات می دانند. این در صورتی است که در اتوبوس های جدید امکاناتی را مشاهده می کنیم که در سایر وسایل نقلیه کمتر وجود دارد. اگر دوست دارید مزایایی سفر با اتوبوس را بیشتر بدانید در این مطلب با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب ۶ دقیقه زمان نیاز دارد.

مسافرت بدون برنامه ریزی

اولین مزایای سفر با اتوبوس مسافرت بدون برنامه ریزی است. اگر دوست داشته باشید به مسافرت های یهویی بروید، اتوبوس بهترین و مناسب ‌ترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. تصور کنید در خانه نشسته اید و به یکباره دوست دارید سفری چند روزه را تجربه کنید بهترین گزینه در این مواقع برای شما بلیط اتوبوس است. سفر با اتوبوس با یک کوله ‌پشتی نیز امکان پذیر می باشد.

دسترسی آسان

دوم گزینه که به آن اشاره خواهیم کرد دسترسی آسان است. معمولاً ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها در بیرون شهر قرار دارند. از این رو دسترسی مسافران به ایستگاه های راه آهن و فرودگاه ها بسیار سخت می باشد. ترمینال ها همیشه در مرکز شهر و یا حاشیه شهر قرار دارند. نزدیکی ترمینال ها باعث می شود تا مسافران بتوانند به راحت ترین شکل ممکن خود را به وسیله نقلیه مورد نظر خود برساند.

صندلی های بلیط اتوبوس

مورد بعدی صندلی های بلیط اتوبوس است. صندلی اتوبوس بسیار راحت می باشد. صندلی اتوبوس را می توانید به دو حالت تخت شو و نیمه تخت شو در آورید. با استفاده از این صندلی ها به راحتی هرچه تمام تر می توانید در مسیرهای جاده ای به استراحت بپردازید و مانع از خسته شدن در مسافرت شوید. از طرف دیگر صندلی ها از جای پا برخوردار هستند. این عامل باعث می شود پاهای شما در مسیرهای طولانی اذیت نشود. یکی دیگر از خصوصیت های ویژه صندلی های اتوبوس داشتن فضای بسیار زیاد برای استراحت است.

"برای این کار فقط باید بعد از انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ حرکت، روی کلمه جستجو کلیک کنید. سپس وارد صفحه ای شوید که فهرست کاملی از شرکت های اتوبوسرانی را به همراه ساعت حرکت، ظرفیت و ترمینال حرکت نمایش می دهند. با کلیک بر روی گزینه انتخاب صندلی نقشه اتوبوس خود را مشاهده می کنید. به راحتی بر روی صندلی دلخواه خود کلیک کرده و آن را به نام خود رزرو کنید." (منبع)

با استفاده از فضاهای بسیار زیادی که در صندلی ها قرار دارد به راحتی هرچه تمام تر می توانید سفری شیرین را تجربه کنید.

تهویه هوا

افرادی که با هواپیما سفر کردند به خوبی می ‌دانند هواپیما بعد از برخاستن دچار تغییر هوا می ‌شود. تغییر هوا باعث داخل کابین سر می شود. با این تغییر هوا مسافران نیز احساس ناراحتی می کند. در سفر با قطار نیز ممکن است در فصل زمستان دچار دردسر شوید. اما در اتوبوس چنین تغییر دمایی را تجربه نخواهید کرد. با استفاده از تهویه بالا سر خود می توانید به آسانی هرچه تمام تر هوای محدوده خود را تنظیم نمایید. با استفاده از این امکانات اتوبوس دیگر نیازی به همراه داشتن ژاکت یا لباس گرم در فصل زمستان نخواهد بود.

از مسیر لذت ببرید

در کدام یک از وسایل نقلیه می توانید از مسیر مسافرت خود لذت ببرید. قطعاً در هواپیما و قطار چنین وضعیتی برای شما قابل دسترس نیست. با استفاده از خرید بلیط اتوبوس به راحتی هرچه تمام تر می توانید نه تنها در مقصد بلکه در طول مسیر نیز از مسافرت خود لذت ببرید.

خرید بلیط اتوبوس از سایت های معتبر

در این مطلب شما را با مزایای سفر با اتوبوس آشنا کردیم. چنانچه علاقه مند به سفر با این وسیله نقلیه هستید، بلیط آن را از سایت های معتبر خرید بلیط تهیه کنید. برخی از سایت های معتبر مانند تیک بان بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند که می توانید با استفاده از آن هزینه سفر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط سایت های برتر ارائه کننده بلیط اتوبوس در کشور عزیز ایران هستند.

تیک بان یکی از سایت هایی است که توانسته با ارائه خدماتی هوشمند مقدمات سفری هوشمند و نوین را برای شما فراهم سازد. تیک بان بلیط تمامی شرکت های اتوبوسرانی را پشتیبانی می نماید.

چرا تیک بان؟

تیک بان علاوه بر بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و هتل خارجی را پشتیبانی می نماید. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است.

این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. برای رزرو بلیط اتوبوس، بلیط هواپیما، بلیط قطار، بیمه مسافرتی، هتل داخلی و هتل خارجی از تیک بان کافی است نام تیک بان یا عبارت https://tikban.com/ را سرچ نمایید.

برچسب ها: سفر ، آیت ماندگار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
زمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
سلام
در مورد صندلی های اتوبوس باید بگم که وقتی دارین با اتوبوس به جایی سفر می کنین حتما به صندلی ها توجه داشته باشین برای مسیر های کوتاه ممکنه زیاد اذیت نشین اما برای سفرهای طولانی حتما به این موضوع دقت داشته باشین که راحتی یکی از مسایل مهم تو سفر هستش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها