سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - 06 April 2021
برش زدن استیل دارای ظرافت‌های مخصوص به خود است که صنایع مختلف با بهره گیری از روش‌های جدید می‌توانند ضمن افزایش دقت و ظرافت کار، در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

آیت ماندگار- با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه‌های مدرن، صنایع مختلف خدماتی می‌توانند خدمات خود را به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند. در زمان‌های گذشته برش استیل به صورت دستی و با بهره گیری از ابزارآلات مکانیکی انجام می‌شده است اما امروزه برش لیزر استیل باعث شده است تا روند برش زدن محصولات استیل به اشکال و قطعات مختلف به بهترین شکل انجام شود. وجود لیزر در صنایع مختلف باعث افزایش سرعت خدمات رسانی به مشتریان شده است.

در شیوه استفاده از برش با لیزر، برای برش زدن استیل به قطعات مختلف از تابش لیزر که از یک خروجی قوی لیزر بر روی سطح جسم تابیده می‌شود، استفاده می‌کنند. این شیوه به عنوان یکی از روش‌های مدرن و اساسی در برش زدن استیل است که مورد استفاده بسیاری از صنایع امروزی قرار دارد. اگر می‌خواهید در مورد خدمات برش زدن استیل با لیزر بیشتر بدانید بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

شیوه برش لیزر استیل

برش زدن استیل دارای ظرافت‌های مخصوص به خود است که صنایع مختلف با بهره گیری از روش‌های جدید می‌توانند ضمن افزایش دقت و ظرافت کار، در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. برش لیزر به عنوان یکی از مدرن‌ترین راهکارهای برش زدن انواع مواد مختلف نظیر فلزات و غیر فلزات است که باعث صرفه جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

برای انجام برش استیل ابتدا باید اشعه لیزر به درستی آماده شود تا بتوان برش‌های مورد نظر را به شکل دلخواه انجام داد. مواد مولد لیزر به کمک جریان الکتریکی تهیه شده و با استفاده از تکه‌های آینه به اجسام مختلف انعکاس داده می‌شود. مزایای زیادی که در برش لیزر استیل وجود دارد باعث شده است تا بسیاری از صنایع از این شیوه برای ارائه خدمات مختلف به بهترین شکل استفاده کنند.

شناخت مزایای برش لیزر استیل

وجود مزایای فراوان در استفاده از شیوه برش لیزر برای صنایع مختلف، به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر در جهت کاهش هزینه‌های امروزی است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برش لیزر استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در تمام صنایع موجود

برش لیزر استیل به عنوان یکی از روش‌های حرفه‌ای در برش زدن محصولات مختلف در صنایع گوناگون است که بسیار کاربردی است و باعث مرتفع شدن نیازهای پایه‌ای هر صنعت خواهد شد.

  • کاهش هزینه تولید

استفاده از ورق‌های استیل می‌تواند به نوبه‌ی خود باعث افزایش هزینه صنایع شود چرا که برش زدن این ورقه‌ها دارای هزینه‌های زیادی برای شرکت‌هاست. استفاده از برش لیزر استیل می‌تواند با شکل دهی متنوع به این محصولات، به راحتی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها شود که این امر برای مدیران کسب و کارهای امروزی دارای اهمیت است.

  • افزایش سرعت بالای برش

زمانی که نیروی انسانی بخواهد روند برش زدن را اجرا نماید، این کار نیازمند صرف زمان و هزینه‌های زیادی خواهد بود. استفاده از تکنولوژی روز باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت بالای برش محصولات استیل می‌شود.

  • افزایش کیفیت بالای برش

استفاده از برش لیزر استیل می‌تواند کیفیت برش را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. زمانی که از تکنولوژی روز برای برش زدن محصولات استیل استفاده می‌شود، افراد می‌توانند با توجه به شکل و شمایل مورد نیازشان، به راحتی محصولات را به شکل باکیفیت برش بزنند. اگر بخواهید در زمینه برش لیزر محصولات مختلف نظیر استیل، آهن، آلومینیوم، گالوانیزه و غیره یک شرکت معتبر را انتخاب کنید بهتر است نگاهی به خدمات شرکت پارسیان لیزر بیندازید.

معرفی شرکت پارسیان لیزر

شرکت پارسیان لیزر با بیش از 10 سال فعالیت حرفه‌ای در زمینه طراحی، مجموعه سازی، ساخت ماشین آلات و انواع برش لیزر فعالیت دارد. در واقع وجود کاربردهای لیزر در صنایع مختلف باعث شده است تا این مجموعه بتواند با داشتن کادر مجرب، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارائه نماید. وجود خاصیت ضد زنگ بودن و مقاومت بالای این گونه محصولات در برابر ذوب، باعث افزایش کاربردهای برش لیزر استیل در صنایع مختلف شده است. شرکت پارسیان لیزر نیز با اشراف بر این موارد و با هدف خدمات رسانی و تأمین نیاز بازار کار به این نوع تولیدات تأسیس، و  قدم‌های مثبتی در زمینه برش لیزری این ماده و سایر مواد فلزی و غیر فلزی مورد نیاز برداشته است. در صورت تمایل جهت بهره‌مندی از خدمات شرکت پارسیان لیزر، بهتر است به این مجموعه به آدرس  Parsianlaserco.com سر بزنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها