سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - 12 April 2021
برای اینکه بخواهیم یک بسته بندی را خوب و قابل قبول قلمداد کنیم باید به یک‌سری اصول توجه داشته باشیم.

آیت ماندگار- سال‌هاست که نقش و اهمیت بسته بندی زیبا و باکیفیت بر همگان و مخصوصاً بنگاه‌های اقتصادی و مشتری‌مدار اثبات شده است.

تولیدکنندگان و فروشندگان دریافتند که اگر می‌خواهند در بازار‌های داخلی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند، چاره‌ای ندارند جز اینکه در کنار تولید محصول باکیفیت خود، نگاهی ویژه به چاپ بسته بندی برای آن داشته باشند.

برای اینکه بخواهیم یک بسته بندی را خوب و قابل قبول قلمداد کنیم باید به یک‌سری اصول توجه داشته باشیم.

۱- جلب توجه: بسته باید مشتری را در خرید خود راغب و مشتاق کند.

۲- معرفی کالابسته بندی باید معرف کالای درونش باشد؛ به‌طوری که اگر کسی برای اولین بار آن را ببیند، بتواند حدس بزند کالای بسته بندی شده چیست.

۳- ایجاد اعتماد: باید بیننده را قانع کند که بسته بندی مناسبی است و قدرت حفاظت آن، راضی‌کننده است؛ نه اینکه خریدار احتمالی شک کند که آیا می‌تواند آن را تا مقصد سالم ببرد؟

۴- باارزش باشدبسته بندی باید به ارزش کالا بیافزاید و با قیمت آن متناسب باشد.

۵- سهولت برداشتن: به‌راحتی در دست جای گیرد و در صورتی که بزرگ است، بتوان آن را به‌راحتی از زمین بلند کرد.

۶- باز کردن آسان: باز کردن باید به‌راحتی انجام گیرد. حتی‌المقدور محتاج جسمی دیگر نباشد و با دست خالی و بدون مشکل گشوده شود.

۷- حفاظت: اگر کالا در اثر فشار و یا تکان در هنگام حمل و انبار کردن معیوب و ضایع گردد، بسته بندی باید توان نگهداری و جلوگیری از این تخریب را داشته باشد. بسته بندی باید توانایی نگهداری هرچه طولانی‌تر کالا در حالت اولیه را داشته باشد.

۸- دستورالعمل‌ها: نام، قیمت و به‌طور کلی علایم و نشانه‌های بسته بندی باید طوری باشد که بتوان به‌وسیله چاپ و یا برچسب روی بسته الصاق نمود.

۹- رنگ و طرح: ترکیب رنگ، طرح و نقش بندی باید با رعایت طرز فکر و سلیقه خریدار احتمالی معین گردد.

۱۰- تبلیغات: شکل و ظاهر کالا باید در تبلیغات کالا نشان داده شود و در بسته بندی باید رعایت سهولت کاربرد تبلیغ مدنظر گرفته شود.

بسته بندی

در نهایت چشم‌نواز بودن و اینکه بتواند پیام برند را به مشتری برساند از دیگر ویژگی‌هایی است که باید در چاپ بسته بندی به آن توجه کرد.

مجتمع چاپ و بسته بندی https://offsetgraphicnovin.com افست گرافیک با نیم قرن تجربه و کادر متعهد و مجرب این آمادگی را دارد که بسته بندی‌های شما را با بهترین تکنیک‌های روز دنیا، با قیمت مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان تحویل دهد.

علاقه‌مندان برای برآورد قیمت، تنظیم جلسه مشاوره و همچنین سفارش کار می‌توانند با شماره ۸۸۹۲۹۰۶۱ تماس حاصل کنند.

آدرس دفتر مرکزی مجتمع چاپ افست گرافیک: خیابان انقلاب، مابین چهارراه کالج و استاد نجات الهی، خیابان پورموسی، ساختمان شماره ۵، طبقه ۴، واحد ۳۴

اخبار مرتبط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها