سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - 22 August 2021
با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس و دانشگاه‌ها، دانش جویان ترجیح می‌دهند کتاب‌ های دانشگاهی مورد نیاز خود را نیز به صورت اینترنتی سفارش دهند.
آیت ماندگار- با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس و دانشگاه‌ها، دانش جویان ترجیح می‌دهند کتاب‌ های دانشگاهی مورد نیاز خود را نیز به صورت اینترنتی سفارش دهند. در شرایط کنونی و بحرانی که در حال حاضر کشورمان با آن موجه است، منطقی نیست که بخواهید برای خرید کتاب به کتاب فروشی بروید. شما می‌توانید کتاب دانشگاهی مورد نیاز خود را به سایت دوجلدی، مرجع کتاب ایران، سفارش دهید تا در اسرع وقت این کتاب‎ها برایتان ارسال شود.


می‌‌خواهید مرجعی داشته باشید تا کتاب‌های رشته‌های خاص را که به سختی در بازار پیدا می‌شود برایتان تهیه کند؟ به دوجلدی سفارش دهید! افرادی که مانند من دانشجوی رشته‌های علوم پایه هستند می‌دانند که پیدا کردن برخی از کتاب‌ها در بازار به سختی امکان پذیر است. در چنین شرایطی بهترین اقدام این است که یک سایت معتبر برای خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی پیدا کنید.

دوجلدی، مرجع کتاب ایران، را می‌توان یکی از کامل‌ترین سایت‌های خرید کتاب دانشگاهی دانست. در این وبسایت می‌توانید کتاب‌هایی از تمامی رشته‌ها را برای خرید پیدا کنید. انواع کتاب های دانشگاهی موجود در سایت دوجلدی عبارتنداز:

پیام نور
تربیت بدنی
فنی مهندسی
علوم پزشکی و تجربی
زبان و ادبیات
علوم انسانی
علوم پایه
هنر و معماری
 در هر یک از زیر دسته‌های فوق تعداد زیادی از انواع کتاب دانشگاهی وجود دارد. برای پیدا کردن کتاب‌ مورد نظر به زیر دسته رشته دانشگاهیتان مراجعه کنید و کتاب مورد نیاز را سفارش دهید. یکی از ویژگی‌های مثبت دوجلدی ارسال به موقع کتاب است.

انواع کتاب های دانشگاهی موجود در سایت دوجلدی

دانشجو هستید و نمی‌خواهید شب امتحان برای خرید کتاب از منزل خارج شوید؟ پس باید کتاب‌ را به صورت اینترنتی سفارش دهید. خرید اینترنتی کتاب از سایتی که دسته بندی کاملی ندارد کمی کلافه کننده است. در این سایت‌ها شما باید به دنبال کتاب‌های مورد نیاز خود بگردید و اگر این کتاب‌ها در سایت موجود نباشند مجبور می‌شوید در سایت‌های دیگری به دنبال آن باشید.

در صورتی که با خرید از سایتی که دسته بندی‌های جامعی دارد دیگر چنین چالشی نخواهید داشت. دوجلدی، مرجع کتاب ایران، همواره سعی کرده است دسته بندی‌های کاملی داشته باشد. در این سایت علاوه بر اینکه 5 دسته اصلی کتاب‌ها (عمومی، دانشگاهی، کمک درسی، زبان خارجه، کودک و نوجوان) را مشاهده می‌کنید، در هر دسته نیز شاهد زیر دسته‌های متنوعی خواهید بود.

کتاب‌های پیام نور دوجلدی

اغلب کتاب‌‌های رشته‌های مختلف دانشگاه پیام نور را می‌توانید در وبسایت دوجلدی پیدا کنید. اگر دانشجوی پیام نور هستید و کتاب‌هایی نیاز دارید که نمی‌توانید در جای دیگری آن‌ها را پیدا کنید از طریق سایت دوجلدی در فرم درخواست کتاب، عنوان کتاب مورد نیاز خود را وارد کنید تا کارشناسان فروش دوجلدی این کتاب را برایتان تهیه کنند.

خرید کتاب تربیت بدنی از دوجلدی

از دیگر زیر دسته‌های موجود در دسته بندی کتاب دانشگاهی دوجلدی، کتاب‌های رشته تربیت بدنی است. کتاب‌هایی چون دانش فنی پایه، پرورش مهارت‌های جسمانی، همراه هنرجو، توسعه مهارت‌های حرکتی با توپ، دانش فنی تخصصی، توسعه مهارت‌های رزمی، عملیات تکمیلی-اصلاحی ورزش‌ها، کاربرد فناوری‌های نوین و... از جمله کتاب‌های رشته تربیت بدنی هستند که می‌توانید از طریق سایت دوجلدی سفارش دهید.

خرید کتاب علوم پزشکی و تجربی از مرجع کتاب ایران

بچه‌های رشته‌‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی به دلیل سنگین‌‎تر بودن برنامه‌های درسی که دارند، عموما بیشتر به دنبال خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی هستند. اگر جزو این دسته از دانشجویان هستید که زمانی برای گشت و گذار در کتاب فروشی‌ها برای خرید کتاب ندارید، توصیه ما به شما این است که کتاب‌های مورد نیاز خود را به یک سایت اینترنتی کتاب سفارش دهید. دوجلدی بهترین سایت اینترنتی فروش کتاب دانشگاهی است که امکان ارسال رایگان کتاب را برای ساکنان تهران فراهم کرده است.

سفارش کتاب دانشگاهی زبان و ادبیات به دوجلدی

از دیگر دسته کتاب‌های دانشگاهی موجود در سایت دوجلدی می‌توان به کتاب‌های زبان و ادبیات اشاره کرد. تنوع بالا در کتاب‌های این رشته ممکن است خرید کتاب‌های مربوط به آن را کمی دشوار کند درحالی‌که با وجود سایتی مانند دوجلدی، سفارش اینترنتی کتاب دیگر سخت نیست. در این سایت می‌توانید کتاب مورد نیاز خود را در بیش از 10000 عنوان کتاب جستجو کنید. این سایت را می‌توان یکی از جامع‌ترین سایت‌های خرید اینترنتی کتاب دانست.

خرید کتاب علوم انسانی دوجلدی

دانشجوی رشته‌های علوم انسانی هستید؟ دیگر نکران تهیه کتاب های دانشگاهی خود نباشید چراکه دوجلدی آن‌ها را برای شما تهیه می‌کند. اگر نزدیک به شب امتحان هستید و به کتابی احتیاج دارید، نیازی نیست به کتابفروشی بروید تا کتاب را خریداری کنید. تنها کافی‌ست سایت دوجلدی را باز کنید و با چند کلیک کتاب را به سبد خریدتان اضافه کنید. قیمت کتاب دانشگاهی موجود در سایت دوجلدی در مقایسه با دیگر سایت‌ها مناسب‌تر بوده و این ویژگی این سایت را به یکی از بهترین سایت‌های خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی تبدیل کرده است.

سفارش کتاب دانشگاهی فنی مهندسی به دوجلدی

رشته فنی مهندسی از دیگر رشته‌هایی است که می‌توانید کتاب‌های این رشته را از سایت دوجلدی تهیه کنید. تنوع بالا در رشته‌های دانشگاهی فنی مهندسی موجب گستردگی و تنوع زیادی نیز در کتاب‌‌های این رشته شده است. اگر به دنبال سایتی هستید که اغلب کتاب‌های رشته فنی مهندسی را موجود داشته باشد، سری به وب سایت دوجلدی بزنید. ارسال کتاب از طریق سایت دوجلدی برای ساکنین تهران رایگان است.

خرید کتاب دانشگاهی علوم پایه با تخفیف

دوجلدی جزو سایت‌هایی است که برای فروش محصولات خود در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌هایی در نظر می‌گیرد. برای خرید کتاب‌های رشته علوم پایه چون رشته‌های شیمی، ریاضی، زیست شناسی و... می‌توانید به وب سایت دوجلدی مراجعه کنید. خرید کتاب از سایت دوجلدی، مرجع کتاب ایران، به هیچ عنوان سخت نیست. دسته کتاب دانشگاهی را انتخاب کرده و بر روی رشته خود کلیک کنید تا کتاب‌های موجود در این زیر دسته برایتان به نمایش درآید.

کتاب های دانشگاهی هنر و معماری دوجلدی

به عنوان آخرین زیر دسته کتاب های دانشگاهی سایت دوجلدی می‌توان به کتاب‌های هنر و معماری اشاره کرد. اگر دانشجوی معماری هستید و به دنبال سایتی معتبر برای خرید کتاب‌های رشته خود می‌گشتید، از حالا به بعد می‌توانید کتاب‌های مورد نیازتان را از طریق سایت دوجلدی سفارش دهید. این سایت امکان جستجوی کتاب در بیش از 10000 عنوان کتاب را فراهم کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها