سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - 01 December 2021
یکی از تجهیزات مهم و ضروری هر فروشگاه یا هایپرمارکت حتی سوپرمارکت های کوچک، انواع یخچال ایستاده می باشند که دارای اجزایی مانند ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک بوده از این رو با نوع خانگی کاملا متفاوت هستند.

آیت ماندگار- یکی از تجهیزات مهم و ضروری هر فروشگاه یا هایپرمارکت حتی سوپرمارکت های کوچک، انواع یخچال ایستاده می باشند که دارای اجزایی مانند ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک بوده از این رو با نوع خانگی کاملا متفاوت هستند.به همین دلیل در آشپزخانه های صنعتی نیز کاربرد زیادی دارند زیرا هم کم مصرف بوده و هم مواد غذایی را برای مدت طولانی سالم نگه می دارند.از این یخچال های ایستاده علاوه بر فروشگاه ها و هایپرمارکت ها در داروخانه ها ، قنادی ها، قصابی ها و… استفاده می شود.

یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده فروشگاهی با توجه به نوع محصولی که در آن ها نگهداری می شود در ابعاد( 60، 70، 120 و 200 سانتی)، طرح ها و تعداد درب های مختلفی ( از تک درب تا شش درب) قابل تولید است.
مشخصات یخچال های ایستاده باهم متفاوت است زیرا کارایی هریک با توجه به محصولی که نگهداری در آن ها نگهداری می شود مشخص خواهد شد.اما دارای یک سری ویژگی های یکسانی هستند.از جمله: شیشه های سکوریت نشکن و دوجداره در قسمت درب، موتور پر قدرت و کم مصرف، قابلیت نصب استیکر با طرح دلخواه، برچسب انرژی A، طبقات متحرک و مستحکم و ...

یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده تک درب در ابعاد 60، 70 و 90 سانتی تولید شده و اکثر مردم آن را تحت عنوان یخچال نوشابه یا یخچال نوشیدنی می شناسند که در در رستوران ها، فست فودی ها و سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد.این یخچال ایستاده نوشابه و نوشیدنی دارای طبقات متحرک بوده و دور درب آن نوپرداری LED کار شده است و همچنین قابلیت نصب انواع استیکر ( طرح کوکاکولا، هایپ، پپسی و ... ) را داراست. 

یخچال ایستاده دو درب 

یخچال ایستاده دو درب از تنوع بالایی برخوردار است از پر طرفدارترین و پرفروش ترین مدل های یخچال ایستاده دو درب یخچال ایستاده دو درب روی هم با عرض 79 و 69 سانتی متر می باشد. که اعلب در سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند به آنها یخچال ایستاده سوپرمارکت و یخچال فست فودی نیز می گویند.نوع دیگر این یخچال های یخچال ایستاده دو درب یک و نیم متری و 120 سانتی می باشد که اغلب در رستوران ها و سوپرمارکت ها کاربرد دارد.

یخچال ایستاده سه درب و چهار درب

یخچال ایستاده سه درب

یخچال ایستاده سه درب و چهار درب در دو مدل پشت بسته و دو طرف نما طراحی و تولید می شوند، و در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها مودر استفاده قرار می گیرند. عایق بندی این یخچال ویترینی از نوع تزریق فوم پی یورتان می باشد، به همین خاطر از هدر رفتن بیش از حد انرژی و برودت داخل جلوگیری می کند. جنس بدنه ی یخچال های چهار درب در دو نوع گالوانیزه و استیل قابل ساخت است، که با توجه نظر مشتری و نوع دکوراسیون آن را انتخاب می کنند

یخچال ایستاده ویترینی قصابی

یخچال ایستاده ویترینی

یخچال قصابی در دو مدل ایستاده و جزیره طراحی و تولید می شوند، و برای نگهداری از انواع فرآورده های گوشتی و پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال های قصابی مجهز به موتورهای قدرتمندی هستند، به همین خاطر می تواند دمای داخلی یخچال را سریع پایین آورده، و از فاسد شدن گوشت های داخل آن جلوگیری کند. این یخچال ویترینی را می توان به لاشه آویز طراحی کرد، به گونه ای که بتوانید تکه‌ های بزرگ گوشت به طور ایستاده در آن قرار دهید. یخچال گوشت دمای درونی را بین 36 تا 40 درجه فارنهایت یا 2 تا 4 درجه سانتی گراد نیز نگه می دارد.

صنایع برودتی سردین کالا 

صنایع برودتی سردین کالا با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ی تولید یخچال های ویترینی مختلف اعم از یخچال ایستاده چهار درب و یخچال قصابی به عنوان یکی از سرشناس ترین تولیدکنندگان در این زمینه می باشد. صنایع برودتی سردین کالا در تولید یخچال های خود از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کنند، و تمام محصولات خود را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما مشتریان خود قرار می دهد.

اطلاعات بیشتر در لینک : لیست قیمت یخچال ایستاده سردین کالا

صنایع برودتی پرنس سرما 

صنایع برودتی پرنس سرما با بیش از سال ها سابقه در زمینه تولید انواع یخچال های صنعتی قادر است طرح های مختلف و گوناگونی از انواع یخچال ایستاده را با توجه به مصارف گوناگون با قیمت بسیار مناسب تولید کند.یخچال ایستاده تولید شده در صنایع برودتی پرنس سرما دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

یخچال ایستاده پرنس سرما

مجموعه فروش فروش محصولات کینو (کینو پروداکت)

مجموعه کینو پروداکت عرضه کننده انواع یخچال ایستاده کینو به سراسر کشور چون تهران، اصفهان و ... می باشد.از ویژگی های یخچال ایستاده کینومی توان به سیستم توزیع هوای یکنواخت موجود در این یخچال ها اشاره کرد که سبب شده تمام نقاط کابین دارای درجه حرارت یکسان باشد تا سلامتی مواد غذایی داخل آن را حفظ کن برای خرید یخچال ایستاده کینو می توانید با کارسناسان فروش محصولات کینو تماس بگیرید.

لیست انواع یخچال ایستاده کینو

صنایع برودتی دی مارکت

گروه تولیدی دی مارکت یکی از برترین تولیدگان در ساخت و تولید انواع صنایع برودتی، با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها و همچنین خلاقیت های بی نظیر توانسته محصولاتی با دوام و زیبا چون یخچال ایستاده دی مارکت تولید و به مشتریان در تمامی نقاط ایران و خارج کشور عرضه کند.

صنایع برودتی کولست 

صنایع برودتی کولست تولید کننده انواع محصولات برودتی بوده که از جمله پر فروش ترین آن ها یخچال ایستاده می باشد که درابعاد و انواع متنوعی تولید می شود شرکت صنعتی کولست در تولید یخچال ایستاده از برترین مواد و قطعات استفاده نموده تمامی قطعات و مواد بکار رفته در یخچال ایستاده کولست از نوع درجه یک و از برترین برند های دنیا می باشد.

صنایع برودتی ونوس

تولید کننده ی انواع یخچال و فریزر صنعتی می باشد. این مجموعه یخچال های ایستاده خود را در انواع مختلف تک درب، دو درب، سه درب، شش درب با به کارگیری از بهترین متریال و مواد اولیه طراحی و تولید می کند، و با توجه کارایی هر کدام در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. تمام محصولات تولید شده در مجموعه ی ونوس برودت را به صورت مستقیم، بدون واسطه و با بالاترین کیفیت ها خریداری می کنید. 

صنایع برودتی یخچال مارکت

یخچال ایستاده یکی از پرفروش ترین نوع یخچال صنعتی می باشد که علاوه بر کارآمدی از قیمت مناسبی نیز برخور دار می باشد، یخچال ایستاده تولید شده در این مجموعه با داشتن عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، شیشه های سکوریت نشکن، ترموستات و فن خنک کننده جزء بهترین یخچال فروشگاهی برای سوپرمارکت، لبنیاتی، داروخانه و قصابی ها به شمار می آید شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین این دستگاه را از ما خریداری کنید.

معرفی برخی دیگر از تولید کنندگان و فروشندگان یخچال ایستاده


  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir

  • صنایع برودت سرما  https://brodatsarma.com

  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir

  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir

  • صنایع برودتی اونیور https://univer.ir

  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir

  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org

  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com

  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com

  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com

  • صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir

  • صنایع برودتی ونوس https://vennusboroodat.com

  • صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir

  • یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir/

  • صنایع البرز برودت https://alborzboroodat.ir

  • صنایع برودتی دی https://deymarket.ir/

  • صنایع برودتی ونوس https://venusboroodat.com/

  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com/
برچسب ها: یخچال ، آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها