سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - 16 February 2022
در ماه های زمستان، از مقاومت در برابر سرما برای تمرینات خود نترسید.

آیت ماندگار- در ماه های زمستان، از مقاومت در برابر سرما برای تمرینات خود نترسید. دکتر مورگان بوسکو، پزشک معالج در بیمارستان لارنس نیویورک، می‌گوید: «ورزش در فضای باز همه فواید فیزیکی را که از ورزش داخل خانه به دست می‌آوریم - سلامت قلبی عروقی، قدرت، انعطاف‌پذیری و استقامت - را به همراه دارد.  بهترین اپلیکیشن انگلیسی

نظر پروفسور بوسکو

دکتر بوسکو، که همچنین استادیار ورزش مراقبت های اولیه در کالج پزشکان و جراحان واگلوس دانشگاه کلمبیا است، می گوید: قرار گرفتن در زیر نور خورشید باعث افزایش تولید ویتامین D در بدن شما می شود که از شما در برابر بسیاری از مشکلات پزشکی محافظت می کند. و ورزش در فضای باز ممکن است یک تقویت روانی ویژه ایجاد کند.

دکتر بوسکو می‌گوید: «مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ورزش در طبیعت در واقع سطح دوپامین، سروتونین و اندورفین طبیعی را که از طریق بدن آزاد می‌شود، افزایش می‌دهد. اگر دقیقاً همان تمرین را در خارج از منزل یا داخل خانه انجام دهید، دوز بیشتری از این فرستنده‌های عصبی عضلانی دریافت می‌کنید که خلق و خوی شاد را تقویت می‌کنند.» ورزش در فضای باز نیز ممکن است تمرین بهتری را ارائه دهد. زمانی که در فضای باز هستید، متوجه نمی شوید که در حال تکل زدن به ها یا مسیرهای ناهموار هستید، برخلاف قرار گرفتن در یک دستگاه در باشگاه، جایی که ممکن است در تمام طول تمرین در همان مقاومت یا سطح شدت بمانید. دانه خشخاش می تواند در این دوران اعصاب شما را راحت تر کند. فیلم برای تقویت زبان

سلامتی همیشه در اولویت قرار گرفتن در سال جدید است، اما در میان همه گیری COVID-19، حفظ یک سبک زندگی سالم مهم تر از همیشه است. در یک نظرسنجی که از آمریکایی ها در مورد تصمیمات سال نوی 2022 آنها پرسیده شد، یک چهارم پاسخ دهندگانی که تصمیم گرفتند گزارش دادند که هدفشان این است که سالم تر زندگی کنند. با توجه به سلامتی، پزشکان، پرستاران و متخصصان تغذیه از NewYork-Presbyterian نکات خود را برای کمک به ایجاد عادات سالم با Health Matters در میان گذاشتند. مصرف منظم سنجد هم کمک کننده است.


1. به طور منظم ورزش کنید

تناسب اندام، سلامت قلبی عروقی و عضلانی را بهبود می بخشد و به مبارزه با بیماری ها کمک می کند. همچنین ثابت شده است که ورزش باعث کاهش استرس و بهبود خلق و خوی کلی شما می شود، بنابراین سعی کنید حداقل 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط ​​در هفته، حداقل توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا، به علاوه حداقل دو روز برای تقویت عضله انجام دهید. فعالیت ها. ماریا بیوندی، RDN، CDN، مربی بهزیستی NYPBeHealthy در نیویورک می‌گوید: «تعهد روزانه به ورزش، کشش، مدیتیشن، یا تمرین هر نوع مراقبت از خود ممکن است به شما کمک کند احساس آرامش بیشتری داشته باشید و به شما این امکان را بدهد که به حالت اولیه برگردید.  

در اینجا چند راه ساده برای تقسیم تمرینات به 30 دقیقه افزایش یافته است که توسط تیم سلامتی NYPBeHealthy ارائه شده است:

·         حداقل دو بار در هفته در وقت ناهار 30 دقیقه پیاده روی کنید یا برای چند جلسه پیاده روی برنامه ریزی کنید.

·         30 دقیقه تمرین قدرتی با کتل بل یا وزنه های دستی در حین تماشای تلویزیون انجام دهید.

·         صبح ها که از خواب بیدار می شوید به مدت 15 دقیقه و شب هنگام برگشتن به خانه دوباره طناب بزنید.

·         سه بار در روز اسکات را به مدت 10 دقیقه پشت میز خود انجام دهید.

برچسب ها: آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها