سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - 17 March 2022
در آخرین روز دوشنبه سال ۱۴۰۰شمسی مقارن با ۱۴ مارس ۲۰۲۲ جلسه‌ای با هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران در مکان جدید دفتر این انجمن برگزار شد.
آیت ماندگار- مریم آیتی - در آخرین روز دوشنبه سال ۱۴۰۰شمسی مقارن با ۱۴ مارس ۲۰۲۲ جلسه‌ای با هیات مدیره انجمن مدیریت کسب و کار ایران در مکان جدید دفتر این انجمن برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین انجمن بازرگانی ایران و کانادا با حضور مدیران این دو انجمن به امضای طرفین رسید.

این تفاهم نامه با هدف تبادل دانش و برقراری ارتباط‌های علمی و به اشتراک گذاشتن تجارت علمی یکدیگر بصورت پیوسته /برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک بصورت بین‌المللی و ملی / همکاری در پنج حوزه آموزشی، نشر، تحقیقات کسب و کار، مشاوره و بازرگانی و همچنین شناسایی و معرفی ظرفیت‌های تجاری، بازرگانی، بازاریابی و کسب و کار مشترک منعقد شده است.

در مراسم امضا و مبادله تفاهم نام دکتر محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران و اعضای هیات مدیره از جمله خانم مهندس افسر تدین خواه نایب رئیس / دکتر امید اشکانی عضو هیات مدیره / دکتر علیرضا داداشی بازرس اصلی انجمن / دکتر محمد رضا انبیائی دبیر کل انجمن و اسماعیل غلامی مدیر روابط عمومی انجمن مدیریت کسب و کار ایران و پروفسور اکبر مانوسی و رضا اسدالهی به نمایندگی از انجمن بازرگانی ایران و کانادا حضور داشتند.

لازم بذکر است آقای اسداللهی با مدیر انجمن دوستی ایران و کانادا جناب آقای ملبوبی و مدیر مرکز آموزش عالی ایکاد ایران و کانادا جناب آقای فقیهی و رئیس شورای هماهنگی دوستی و تجاری کانادا و ایران جناب پروفسور مانوسی و جناب آقای جهانی که در این جلسه حضور داشتند مذاکراتی جهت همکاری مشترک و متقابل صورت گرفت.



برچسب ها: آیت ماندگار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها