سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - 10 April 2022
هتل بزرگ شیراز و هتل زندیه شیراز ۲ هتل محبوب این شهر بوده که علاوه بر موقعیت مکانی عالی و دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری، امکانات رفاهی ایده‌آلی دارند.
سوئیت 2 تخته هتل زندیه شیراز

آیت ماندگار- شیراز شهری است که به شراب، گل و بلبل معروف بوده و شاعران بسیاری را در دامنش پرورش داده است. باغ‌های پُر‌طراوت و زیبای شیراز آن روی سکه از فرهنگ و زیبایی این شهر بزرگ و اصیل است. اگر بخواهیم از قدمت این شهر بگوییم داستان‌های دور و درازی را پشت سر گذاشته است. از آن جایی که شیراز پر از جاذبه‌های گردشگری بوده؛ به بهشت گردشگران نیز شهرت دارد. از همین رو اقامتگاه‌های بسیاری در این شهر ساخته شده است. هتل های شیراز از لوکس گرفته تا سنتی، مورد توجه مسافران این شهر قرار می‌گیرد. اگر محبوب‌ترین هتل های شیراز را نمی‌شناسید در ادامه همراه ما بمانید.

هتل زندیه شیراز


 نمای هتل زندیه شیراز از بیرون در شب

در لیست هتل های لوکس شیراز هتل زندیه خودنمایی می‌کند. هتلی که موقعیت مکانی خوبی داشته و تا ارگ کریم خان، بازار و حمام وکیل، باغ نارنجستان قوام، مسجد وکیل، موزه پارس، شاهچراغ، باغ جهان‌نما و مدرسه خان فاصله اندکی دارد. هتل زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردیده و معماری فوق‌العاده چشم‌نوازی دارد. هتل زندیه شیراز در معماری خود از هنر اصیل ایرانی و معماری سنتی ایران الهام گرفته و توانسته محیطی بسیار آرام و زیبا در اختیار میهمانانش قرار دهد.

باید بدانید ساختمان هتل زندیه ۷ طبقه بوده و در مجموع دارای ۷۵ باب اتاق و سوئیت است. تمامی این ۷۵ واحد اقامتی دارای دکوراسیونی زیبا، فضایی دلنشین و امکاناتی مطلوب هستند. این واحدهای اقامتی نظیر اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های لوکس، سوئیت زندیه، سوئیت‌های بیزینس و سوئیت ماه عسل است. معمولاً اتاق‌های دو تخته دارای امکاناتی مانند چای ساز و اینترنت پرسرعت هستند. اگر دلتان فضایی مجلل و شیک می‌خواهد باید سوئیت زندیه را رزرو کنید.

این سوئیت دارای بالکن اختصاصی آراسته به گل و گیاه بوده و چشم‌اندازی خیره‌کننده به دروازه قرآن و ارگ کریم خان دارد. از امکانات سوئیت زندیه می‌توان به اینترنت پرسرعت، چای ساز و جکوزی اشاره کرد. برای یک سفر دو نفره سوئیت‌های ماه عسل پیشنهاد خوبی است. این سوئیت‌ها با گل‌های زیبا آراسته شده و دارای اینترنت پر‌سرعت، چای ساز و تمامی امکانات رفاهی برای ۲ نفر است. اگر به سفر کاری می‌روید سوئیت بیزینس هتل زندیه مناسب شماست؛ چراکه تجهیزات مطلوبی مانند کامپیوتر، فکس، پرینتر، چای ساز و اینترنت بی‌سیم دارد.

این هتل مجلل و زیبا امکانات خوبی در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد که نظیر آنها سونا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، سالن همایش، سالن چندمنظوره، فروشگاه، صنایع دستی، رستوران، کافی شاپ، حیاطی بسیار زیبا با آبنماهای جذاب، پارکینگ، حمام سنتی ایرانی و... است. همچنین باید اشاره داشته باشیم که هتل زندیه دارای دو رستوران سنتی و کلاسیک بوده و در قسمت لابی یک کافی شاپ دنج و صمیمی دارد.

این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم و سنتی را برای میهمانان عزیز هتل آماده می‌کند. هتل زندیه به عنوان یک هتل پنج ستاره امکانات مطلوبی داخل اتاق‌هایش دارد. در کل می‌توان گفت امکانات داخلی هر کدام از اتاق‌های هتل زندیه برای یک اقامت دلنشین مناسب هستند که نظیر آنها تلویزیون، یخچال، آنتن مرکزی، تلفن، مینی بار، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق و... است. از خدمات این هتل هم می‌توان به خشکشویی، کافی نت، تاکسی سرویس و خانه داری ۲۴ ساعته اشاره نمود.


هتل بزرگ شیراز


 نمای بیرون هتل بزرگ شیراز

یکی دیگر از گزینه‌ها برای رزرو هتل در شیراز هتل بزرگ است. این هتل زیبا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و جزو هتل های لوکس شیراز و ایران است. هتل بزرگ یک اقامتگاه پنج ستاره بوده که محیطی بسیار لوکس و خدماتی بی‌نظیر برای مهمانانش در نظر گرفته است. از نظر موقعیت مکانی هم هتل بزرگ شیراز دارای امتیاز خوبی است. این هتل در ورودی اصلی شهر شیراز و مجاورت دروازه قرآن بوده؛ به همین دلیل به نقاط مهم و جاذبه‌های گردشگری شیراز اشراف دارد.

نظیر این جاذبه‌ها آرامگاه حافظ، سعدیه، ارگ کریم خانی، مسجد نصیرالملک و... است. همچنین هتل بزرگ به تخت جمشید و پاسارگاد نیز دسترسی دارد. تعداد واحدهای اقامتی این هتل جذاب ۱۵۸ عدد است. تمامی واحدهای اقامتی هتل بزرگ مجهز به امکانات مطلوب رفاهی هستند. نظیر این واحدهای اقامتی اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های دو تخته توئین و سوئیت‌های کانکت چهار تخته است. امکاناتی که داخل اتاق‌های هتل بزرگ شیراز می‌بینید شامل اینترنت، مینی بار، کارت هوشمند اتاق، صندوق امانات، تلفن، آباژور، کفپوش موکت، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، دراور، حوله حمام، یخچال و مبلمان است.

سوئیت هتل بزرگ شیراز

اگر دلتان اقامتی کاملاً لوکس و لاکچری می‌خواهد و دوست دارید به همراه خانواده اقامتی به‌یادماندنی را پشت سر بگذارید. باید سوئیت‌های کانکت ۴ نفره را انتخاب کنید. این سوئیت‌ها به وسیله یک در به یکدیگر کانکت شده و دارای دو سرویس بهداشتی و سرویس نفر اضافه به صورت تخت تاشو است. باید به یاد داشته باشید که اقامت کودکان زیر ۳ سال در هتل بزرگ شیراز به صورت رایگان محاسبه می‌شود؛ اما کودکان ۳ تا ۷ سال باید هزینه‌ی نیم بها را بپردازند.

همچنین کودک بالای ۷ سال در این هتل به عنوان نفر اضافه محسوب می‌شود و باید هزینه یک نفر کامل را بپردازد. اگر در مورد قیمت هتل در شیراز کمی تحقیق کنید می‌توانید به این نتیجه برسید که نرخ رزرو هتل بزرگ در مقایسه با سایر هتل های ۵ ستاره نسبتاً بالاست؛ اما باید به خاطر داشته باشید که امکانات و خدمات این هتل بسیار عالی و ایده‌آل بوده و می‌تواند خاطره‌ای خوش از شهر شیراز را در ذهن شما ثبت کند.

از امکاناتی که هتل بزرگ شیراز در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد می‌توان به خودپرداز، کافی نت، زمین بازی، مجموعه آبی، سالن ورزشی، تالار پذیرایی، کافی شاپ، رستوران، لاندری، روم سرویس، فروشگاه، تاکسی سرویس، آسانسور و پارکینگ سرپوشیده طبقاتی با ظرفیت ۶۰۰ خودرو اشاره نمود. ناگفته نماند که هتل بزرگ دارای یک رستوران ایرانی واقع در طبقه چهارم است. این رستوران با گنجایش ۳۰۰ نفر برای صرف صبحانه مناسب است.

همچنین برای سایر وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران ایرانی مراجعه نموده و از طعم خوش غذاهایش لذت ببرید. اگر دلتان فست فود می‌خواهد لازم نیست از هتل بزرگ خارج شوید؛ چون این اقامتگاه دارای یک فست فودی به نام پانارامیک بوده که در طبقه سیزدهم قرار گرفته است. این رستوران نمایی بسیار چشم‌نواز رو به شهر داشته و فضایی دلنشین برای صرف غذا دارد. فست فودی هتل بزرگ با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده و از ساعت ۱۸ الی ۲۳ و ۳۰ دقیقه به میهمانان ارائه خدمات می‌کنند.

ناگفته نماند که هتل بزرگ دارای کافی شاپی بسیار صمیمی و دوست‌داشتنی در طبقه ششم بوده که با ظرفیت ۱۰۰ نفر است. در همین میان اشاره داشته باشیم که هتل بزرگ فاصله اندکی تا فرودگاه دارد. این فاصله چیزی حدود ۲۵ دقیقه با ماشین محاسبه شده است. همچنین برای رسیدن به مسجد نصیرالملک باید ۳ کیلومتر را طی کنید و فاصله هتل بزرگ تا باغ ارم فقط ۴ کیلومتر است. علاوه بر این اگر بخواهید تا ارگ کریم خان زند بروید باید ۸ دقیقه را با خودرو طی کنید.

جمع‌بندی

با این تفاصیل می‌توان گفت هتل بزرگ و هتل زندیه ۲ هتل محبوب شیراز هستند که موقعیت مکانی خوبی دارند. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت هتل های شیراز به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این وب سایت قیمت هر کدام از اتاق‌ها با جزئیات کامل شرح داده شده و در کمترین زمان قابل رزرو است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها