سرمقاله
ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

ایران ۱۴۰۰، کمی تا قسمتی ابری!

مهدی آیتی / نماینده مجلس ششم
یادداشت
اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

اتحاد شوم دلواپسان و براندازان!

علی شاملو / روزنامه‌نگار
به خودمان باختیم!

به خودمان باختیم!

محمد فتحی‌زاد / روزنامه‌نگار
«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

«آیت ماندگار» رسانه‌ای همراه با زمان

مهدی آیتی / نماینده ادوار مجلس
گزارش
فايده باوری چيست؟

فايده باوری چيست؟

گروه فرهنگ و اندیشه
چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

چرا رویای 92 بدل به کابوس 99 شد؟

امیرحسین امیرفیض / روزنامه‌نگار
همدستی ترامپ و کرونا!

همدستی ترامپ و کرونا!

جهانگیر مصلی / خبرنگار
کد خبر: ۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - 12 April 2022
تعمیر دوربین کانن یکی از خدمات تخصصی مورد نیاز کاربران دوربین های کانن است که در این مرکز، توسط تیمی از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان این حوزه (حوزه تعمیر دوربین کانن ) انجام می پذیرد.

آیت ماندگار- تعمیر دوربین کانن یکی از خدمات تخصصی مورد نیاز کاربران دوربین های کانن است که در این مرکز، توسط تیمی از زبده ترین و متخصص ترین کارشناسان این حوزه (حوزه تعمیر دوربین کانن ) انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از دوربین های عادی و حرفه ای کانن به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

 

شما کاربران گرامی می توانید در صورت مشاهده هر گونه نقص و اختلال در دوربین های کانن، به مرکز تعمیر دوربین کانن مراجعه نمایید و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت کنید. کلیه سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز به دلیل اطمینان از سطح مهارت و تخصص کارشناسان این مرکز با ارائه گارانتی و ضمانت انجام می پذیرد.

همچنین تعمیر پرینتر کنون در در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای کنون گشته‌اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر کنون و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری ‌مداری و تعهد به آن و… گوشه ای از خدمات ما به شما مخاطبان گرامی میباشد.

 

تعمیر دوربین کانن

برای ثبت درخواست به سایت camera-canon.ir مراجعه نمایید 

کاربران تمامی مدلهای دوربین کانن می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه مورد استفاده‌شان به نمایندگی تعمیر دوربین کانن مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

برخی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر دوربین کنون عبارتند از: تعمیر مشکل عدم نمایش تصویر توسط LCD، رفع مشکل عمل نکردن قسمت لمسی پنل، رفع ایراد شطرنجی شدن تصویر، رفع مشکل فریز شدن تصویر و … . علاوه بر این در نمایندگی تعمیر دوربین کانن تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، تعویض قطعات، ترمیم، عیب‌یابی مرتبط با انواع دوربین کانن به مراجعان ارائه می‌گردد. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیر دوربین کانن در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران (تجریش، نیاوران، زعفرانیه، جماران، الهیه، فرشته، قیطریه، دزاشیب، دربند، جردن و …) هستید، می توانید  برای تعمیر دوربین کانن در شمال تهران، با تمامی شعب نمایندگی کانن تهران تماس بگیرید. کلیه شعب این مجموعه (ستارخان، امیرآباد، سعادت آباد، پیروزی، فرجام، ولیعصر و …) آمادگی ارائه سرویس های تخصصی به دارندگان انواع دوربین های برند کنون را دارند.

 

تعمیرات دوربین کانن در جنوب تهران

تعمیرات دوربین کانن در جنوب تهران هم توسط همکاران ما در شعبه فرجام نمایندگی کنون انجام می شود. اگر ساکن مناطقی همچون مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران و سیروس هستید، دسترسی به این شعبه برای شما راحت تر است. البته شما می توانید برای تعمیر دوربین کنون در تهران، از دیگر شعب نمایندگی کانن هم کمک بگیرید.

 

تعمیر دوربین کنون در غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید، شعب ستارخان و سعادت آباد نمایندگی تعمیرات دوربین کانن در تهران برای سرویس دهی هرچه سریع تر و با کیفیت تر در خدمت شما عزیزان هستند. ساکنین مناطق غربی از جمله اکباتان، شهرک غرب، شهران، پونک، شهر زیبا، سعادت آباد، صادقیه و … دسترسی راحت تری به این دو شعبه دارند. همچنین شما می توانید از دیگر شعب نمایندگی مجاز کانن مرکز سخت افزار ایران هم برای دریافت خدمات مورد نظرتان کمک بگیرید.

 

تعمیر دوربین کنون در شرق تهران

برای تعمیر دوربین های کنون در مناطق شرقی تهران ( افسریه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه و حکیمیه) می توانید با شعبه پیروزی مرکز تعمیرات دوربین کانن در تهران تماس بگیرید.  این شعبه به صورت ویژه در خدمت ساکنین مناطق شرقی تهران است.

تعمیر پرینتر کنون 

برای ثبت درخواست به سایت  printer-canon.ir مراجعه نمایید 

سرویس پرینتر کنون در محل جهت آندسته از کاربرانی مناسب است که به هردلیل امکان حضور در تعمیرگاه مرکزی را ندارند و نیازمند آنند تا کارشناسان تعمیر خود در محل مورد نظر حضور یابند. هموطنان گرامی با بهره‌مندی از سرویس تعمیر پرینتر کنون در محل از مشکلات ناشی از جابجایی و حمل دستگاه خود، جستجوی‌های زمان‌بر و کسالت‌بار به منظور یافتن تعمیرگاه مناسب و رساندن دستگاه به تعمیرگاه رهایی خواهند یافت.

هزینه ی تعمیرات پرینتر کنون

هزینه ی تعمیر پرینتر کنون بسته به نوع ایراد موجود در پرینتر و نیز مدل و سال ساخت چاپگر متغیر است. این هزینه ممکن است با ضرورت تعویض یک قطعه نیز دگرگون شود. به هر حال می توانید مطمئن باشید که نمایندگی تعمیرات پرینتر کنون بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ارائه می نماید.

 

فراموش نکنید که استفاده از قطعات تقلبی در فرآیند تعویض اجزای معیوب پرینترهای رومیزی، ایستاده، رنگی، سیاه و سفید و … کانن دردسرساز خواهد شد و ممکن است به مرگ کلی چاپگر مورد نظر ختم شود. کارشناسان ما پروسه ی تعویض را به طور حتم با نمونه ی اورجینال مشابه انجام می دهند.

شارژ کارتریج پرینتر کنون

شارژ کارتریج پرینتر کنون توسط واحد تعمیرات پرینتر کنون در نمایندگی کانن انجام می شود. همه پرینترها از جمله پرینتر کنون از موادی به نام تونر و جوهر استفاده می کنند. این مواد در جایگاهی به نام کارتریج نگهداری می شوند. اگر کاربر به بخش کارتریج بی توجه باشد یا اینکه به درستی از کارتریج استفاده نکند، در مسیر چاپ دچار مشکلاتی خواهد شد. شاید در نگاه اول شارژ کارتریج ساده و غیر تخصصی باشد، اما برای اینکه بتوانید به خوبی از عهده شارژ کارتریج پرینتر برآیید، نیاز به اطلاعات فنی پایه دارید.

 

شارژ کارتریج یا پر کردن دوباره کارتریج مصرف شده معمولا در کوتاه مدت مقرون به صرفه است، اما بسیاری از تعمیرکاران و کارشناسان معتقدند که در بلند مدت آسیب رسان است. در هر صورت می توانید برای شارژ کارتریج پرینتر کنون از واحد معتبر تعمیرات کانن کمک بگیرید تا شارژ کارتریج پرینتر کنون بدون ریزش تونر و بدون نشتی انجام شود.

در صورتی که پرینتر شما از برند های دیگر است به سایت ایرانسرویس مراجعه نمایید 

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر و دوربین کانن

 

 

دفتر مرکزی

 

 

66097851

 

مرکز تعمیرات

 

 

66097859

 

شعبه شرق

 

 

77978135

 

شعبه هفت تیر

 

 

88836102

 

شعبه جنوب

 

 

55300568

 

شعبه غرب

 

 

44153186

 

شعبه شمال

 

 

26721443

 

شعبه اسلامشهر و رباط کریم

 

 

56746602

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
شعرخوانی
کارتون
بدون شرح!

بدون شرح!

معمر اولچای
آخرین اخبار
پربازدیدترین ها